וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב בערוץ 10: כל צבעי הקשת

21.10.2015 / 12:14

יואב צפיר ישמש כעורך אחראי בסיטקום חדש שיעלה בערוץ 10. מלבד צפיר, המשמש במאי ועורך ראשי של "בית ספר למוסיקה", יוצרים ושחקנים נוספים המזוהים עם קשת, עסוקים בימים אלו בפרויקטים עבור הערוץ. וואלה ברנז'ה עם הפנים והשמות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שם זמני: "הרוסים". יואב צפיר/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחד האנשים היותר מזוהים עם זכינית ערוץ 2 קשת, יואב צפיר, ישמש כעורך אחראי בסיטקום חדש בהפקת טדי הפקות עבור ערוץ 10 - כך נודע לוואלה ברנז'ה. את הסדרה הקומית שנקראת בשמה הזמני "הרוסים", כותבים וישחקו בתפקידים הראשיים: לב ברודינסקי וארם רבינוביץ'. עוזי וויל משמש כעורך התסריט.

צפיר עובד כבמאי, עורך ומפיק ראשי בחברת "טדי הפקות", שמפיקה עבור ערוץ 10 את "המסע המופלא עם אהרוני וגידי". בשנים האחרונות שימש במאי ועורך של המותגים המובילים של קשת, בהם "הכוכב הבא" ו"כוכב נולד".

מלבד צפיר לא מעט שחקנים ויוצרים המזוהים עם קשת עסוקים בימים אלו בפרויקטים ותוכניות עבור ערוץ 10. מריאנו אידלמן יככב בסדרה "לה פאמיליה" שתעלה בנובמבר ואלי פיניש עובד יחד עם יואב גרוס על פרויקט דוקו-קומי עבור הערוץ.

בנוסף, עידו רוזנבלום, יוצר הסדרה "החדש של עומרי גורדון" ששודרה בקשת ושחקן הסדרה שנמנה עם צוות "ארץ נהדרת" אודי כגן, משתתפים באופן קבוע בתוכנית הסאטירית "גב האומה". בנוסף לכל אלו, עלה בסוף השבוע האחרון רועי בר נתן, גם הוא מ"ארץ נהדרת" עם עונה חדשה לתוכנית "מה נסגר".

בערוץ 10 אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully