וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור על אהבה וחושך

21.10.2015 / 14:08

על רקע התחרות העזה עם חדשות 2: בחדשות 10 החליטו לנתק כל שיתוף פעולה עם היח"צניות בת כהן ושותפתה שרון כתב ועם לקוחותיהן, לאחר שהשתיים העדיפו לקדם לקוחות ופרויקטים אצל המתחרים. הקש ששבר: הראיון בין יונית לוי לנטלי פורטמן. ברבור שחור זה כאן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם שער ב"7 ימים". יונית לוי מראיינת את נטלי פורטמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

לפני כחודש ראיינה מגישת מהדורת חדשות 2 יונית לוי את השחקנית נטלי פורטמן. הראיון התקיים במסגרת קידום הסרט בבימויה של פורטמן, "סיפור על אהבה וחושך" על פי ספרו של עמוס עוז. הכתבה הארוכה שנמשכה יותר מ-14 דקות שודרה במהדורה המרכזית וביום שלמחרת פורסם במוסף "7 ימים" של "ידיעות אחרונות" ראיון נרחב שערכה לוי עם השחקנית הבינלאומית, שאף כיכב על שער הכרומו של גיליון החגיגי.

מי שנהנו במיוחד מהמגה פרויקט לוי-פורטמן והחשיפה הגדולה שקיבל, הן בת כהן ושרון כתב, המשמשות כיח"צניות של הסרט "סיפור על אהבה וחושך" וכן של המגזינים והפרויקטים המיוחדים מבית ידיעות אחרונות. לוואלה ברנז'ה נודע כי בחדשות 10 זעמו על שיתוף הפעולה עם המתחרים, בעיקר על רקע צמצום הפערים בהיקפי הצפייה בחודשים האחרונים.

זו אינה הפעם היחידה שכהן וכתב מעניקות עדיפות לחדשות 2. השתיים מיח"צנות בין היתר את המגזינים מקבוצת ידיעות אחרונות, בהם "לאישה" ו"פנאי פלוס" וכן פרויקטים מיוחדים שמוביל העיתון כמו התערוכה לציון עשור להתנתקות והתערוכה "שלוש היריות ששינו את המדינה" לציון 20 שנה לרצח רבין. גם את טקס מלכת היופי של "לאישה" ולא מעט סרטים המוקרנים בימים אלו בבתי הקולנוע מיח"צנות השתיים, כאשר יותר מפעם אחת הן מקבלות במה בחדשות 2. נוכח הדברים קיבלו בחדשות 10 החלטה גורפת לפיה יפסיקו לעבוד עם השתיים ועם לקוחותיהן.

בתוך כך, אתמול (שלישי) בחרו בחדשות 10 שלא לסקר את מירוץ הלילה של תל אביב ולשלוח למקום כתב, אלא להסתפק בצילום המרוץ בזמן הגשת תחזית מזג האוויר באזור תל אביב והמרכז.

כהן: "כולי תקווה שחבריי למקצוע לא ייכנעו לאלימות שכזאת"

בחדשות 10 סירבו להגיב. בת כהן מסרה בתגובה: "אם דרכו של גולן יוכפז להשיג אייטמים בלעדיים היא על ידי איומים על משרדי יחסי ציבור, אז כולי תקווה שחבריי למקצוע לא ייכנעו לאלימות שכזאת. אני גאה בקמפיין יחסי הציבור לסרטה של נטלי פורטמן ואני עומדת מאחורי בחירותיי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully