וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונת נתניהו במדי נאצי: העורך זומן לשימוע

21.10.2015 / 15:06

(עדכון) בין שלל הממים שגררה התייחסותו של בנימין נתניהו לחלקו של היטלר בשואה, בלט עורך באתר מבית ידיעות האחרונות שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו את רה"מ במדי קצין נאצי. לשכת רה"מ הגישה תלונה למשטרה וב-ynet זימנו את העורך לשימוע שבו יוחלט האם ימשיך בתפקידו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חכו לתמונה של נוני עם משקפת. מערכת ynet/מערכת וואלה!, צילום מסך

(עדכון: 18:40)

עורך באתר ynet מבית ידיעות אחרונות העלה בעמוד הפייסבוק שלו פוסט ובו תמונתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו במדי קצין נאצי. העורך מיהר להסיר את הפוסט, אלא שזה קרה מאוחר מדי, אחרי שהתמונה הופצה והגיעה גם לידיעת צוות רה"מ. בעקבות הסערה שעוררה התמונה זומן העורך לשימוע שבו יוחלט בנוגע להמשך העסקתו.

אתמול פורסמה בדף הפייסבוק של נתניהו, תמונתו כחייל עם משקפת בתגובה לתמונה שפורסמה ב-ynet וב"ידיעות אחרונות" שבה הוא נראה עם משקפת אטומה. "אני רוצה להרגיע את Ynet וידיעות: יש לי קצת ניסיון עם משקפות", נכתב בפוסט.

היום (רביעי) הדברים שאמר נתניהו על כך שהמופתי חאג' אמין אל חוסייני היה בין אלה שעודדו את היטלר לאמץ את "הפתרון הסופי", גררו לא מעט ממים אבל אחד מהם בלט במיוחד. עורך ב-ynet פרסם פוסט עם תמונתו של נתניהו במדי קצין נאצי, ובו כתב: "מתי זה עולה לפייסבוק של ביבי? 'אני רוצה להרגיע את ynet ו'ידיעות': יש לי קצת ניסיון עם פיתרונות סופיים".

הפוסט הגיע לצוות הדיגיטל של רה"מ שפנה בתלונה לפייסבוק ישראל ולמשטרה. ב-ynet סירבו להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully