וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירות לקוחות שלום, מדבר עמוס

27.10.2015 / 11:25

ח"כ שלי יחימוביץ' התלוננה הבוקר בטוויטר כמנויה של עיתון "הארץ", על כך שנזרק בפתח ביתה ונרטב בגשם. המו"ל מיהר להתקשר, להתנצל ואף להסביר לוואלה ברנז'ה מה עשה בנידון

עמוס שוקן בכנס אילת. ראובן קסטרו
"שאלתי אם מחלק העיתונים נוהג לזרוק את העיתון". שוקן/ראובן קסטרו

ח"כ שלי יחימוביץ' המנויה על עיתון "הארץ" התלוננה הבוקר בחשבון הטוויטר שלה על כך שהעיתון נזרק אל פתח ביתה ונרטב תחת הגשם. מו"ל "הארץ" עמוס שוקן, מיהר להתקשר ליחימוביץ' ולהתנצל.

"בחורף גשם מרטיב. עיתון רטוב זה כמו לא לקבל (שוב) שרות. הייתי שותקת אבל שרות ממשלתי הייתם שוחטים על זה", צייצה יחימוביץ' וצירפה את תמונת העיתון המסמורטט. זמן קצר לאחר שהועלה הציוץ קיבלה יחימוביץ' פנייה משירות הלקוחות של עיתון הארץ, וגם מהמו"ל עצמו.

עמוס שוקן, מה אמרת לח"כ שלי יחימוביץ'?

"אמרתי לה שאני מתנצל על השירות הגרוע, ובעיקר רציתי לדעת איך מתבצעת חלוקת העיתון אליה הביתה, כי אני לא מכיר את התנאים שם, ושאלתי אותה אם מחלק העיתונים נוהג לזרוק את העיתון. שלי אמרה לי שעיתונים אחרים מחלקים בשקיות ניילון, ואמרתי לה שגם אצלנו זה חלק מן השירות במקום שהעיתון לא מוגן. אחר כך העברתי את הציוץ שלה לאחראי על השירות כדי לוודא טיפול".

שוקן, יצוין, הוזכר היום בטוויטר בנושא אחר, על ידי דורון צברי, יוצר הסדרה "מגש הכסף" שבירך על החופש העיתונאי לאחר שמבקר הטלוויזיה רוגל אלפר תקף את סגן המו"ל גיא רולניק שמשתתף בסדרה: "האופן שבו רוגל אלפר קוטל את גיא רולניק היא המחשה נהדרת לחופש ביטוי הנדיר שיש בארץ. אין דמוקרטיה בלי חופש ביטוי. תודה עמוס שוקן. סחתין עליך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully