וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את אלעד קינסט

וואלה ברנז'ה

27.10.2015 / 12:01

הוא מגיש אקטואליה ואחראי על הקריאייטיב ברדיו "גלי ישראל", והגיש לא מעט תוכניות ברדיו "קול חי" וב"קול ישראל" - ולצד כל אלו הספיק להביא 5 ילדים. ובסעיף הפרגון? אי אפשר בלי עקיצה לעבר גל"צ

אלעד קסינט. מור שאולי,
אלעד קסינט/מור שאולי

(צילום: מור שאולי)

גיל: 38.5 נשוי+5 ילדים.

מה בעצם אני עושה: בארבע השנים האחרונות אני ממלא שני תפקידים עיקריים ב"גלי ישראל": בכובעי הראשון – עורך ומגיש את תכנית הצהריים האקטואלית "מעודכן ועכשיו" בין 12:00 ל-14:00. יחד עם הצוות (עורך ומפיקה) אני קובע במהלך הבוקר את הנושאים בהם נעסוק ואת המרואיינים. התכנית מתמקדת בנושאים אקטואליים דרך זוויות חדשות שטרם טופלו. בכובעי השני אני הוגה ומנסח פרסומות למחלקת השיווק של התחנה. בין לבין אני עורך את "צליל מכוון" – תכנית יומית של שירים עבריים נוסטלגיים.

השכלה: מסיים בימים אלה (בעור שיניי) תואר ראשון ב"אוניברסיטה הפתוחה" במדעי החברה עם התמקדות בתקשורת.

תפקידים קודמים: לפני "גלי ישראל" עבדתי למעלה משבע שנים כעורך ומגיש תכניות אקטואליה ומהדורות חדשות ברדיו "קול חי". לפני כן, עבדתי למעלה משנתיים ברשת מורשת של "קול ישראל", גם כן כעורך ומגיש אקטואליה.

מי פתח לך את הדלת לתעשייה: לאורך הדרך היו כמה אנשים שהעניקו לי הזדמנות, האמינו בי, ואפשרו לי להוכיח את עצמי מקצועית - ועל כך תודתי להם.

איפה אתה בעוד 5 שנים: ממשיך לעסוק במה שאני אוהב – רדיו, אקטואליה, הגשה, עריכה.

מה אוכל לצהריים: מביא בקופסאות אוכל ביתי ומחמם במיקרוגל.

פרגן למתחרים: במסגרת "דע את האויב" אני מאזין לא מעט לגלי צה"ל (הרגל שקשה לי להיגמל ממנו, והתחיל פחות או יותר מיום שעמדתי על דעתי) ונהנה מרמת ההגשה של שדרנים כמו אסף ליברמן, רזי ברקאי ואילנה דיין. מחכה ליום שיבינו שהם אמורים להיות תחנה מאוזנת ולא רק מואזנת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully