וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גורמים ברשות: משה נסטלבאום הגיש מועמדות לסמנכ"ל החדשות בתאגיד

27.10.2015 / 13:19

נסטלבאום, ששימש כמנהל חטיבת החדשות בערוץ 1, פרש מתפקידו בעקבות בג"ץ שהגישו אגודות העיתונאים נגד המינוי. בנוסף, הגיש העורך הראשי של רשות השידור מועמדות לתפקיד מנהל קול ישראל בתאגיד השידור הציבורי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פרש בעקבות עתירה לבג"ץ. משה נסטלבאום/מערכת וואלה!, צילום מסך

משה נסטלבאום הגיש מועמדות לתפקיד סמנכ"ל החדשות בתאגיד השידור הציבורי החדש, כך לטענת גורמים המעורים בפרטים.

נסטלבאום מונה לתפקיד ממלא מנהל חטיבת החדשות בערוץ 1 לפני כשלוש שנים, לאחר ששימש כממלא מקום. כשנה לאחר המינוי הגישה נגדו נציבות שירות המדינה תובענה משמעתית בטענה כי הטריד מילולית שני עובדים ברשות השידור על רקע נטייתם המינית. ההליך הסתיים בנזיפה ובהשעיה בת שלושה חודשים, לאחר שנסטלבאום הגיע להסדר טיעון בבית הדין המשמעתי של הנציבות, לפיו יואשם באמירה לא ראויה וחוסר נימוס.

לפני כשנה וחצי הוא שוב מונה לתפקיד המנהל בפועל של חטיבת החדשות בערוץ 1. אולם לאחר כארבעה חודשים הוא פרש מתפקידו בעקבות העתירה לבג"ץ שהגישו אגודות העיתונאים בתל אביב ובירושלים. עם פרישתו בוטלה העתירה.

כעת, כך לפי הגורמים, הגיש נסטלבאום מועמדות למכרז לתפקיד סמנכ"ל החדשות בתאגיד השידור הציבורי החדש. על פי המכרז התפקיד כולל הקמה וניהול של חטיבת חדשות כולל טלוויזיה, רדיו ואינטרנט. הדרישות התפקיד הן תואר ראשון, חמש שנות ניסיון ניהולי ועריכתי בתחום העיתונות וידע בתחום המדיה הדיגיטלית.

המכרז לתפקיד סמנכ"ל חברת החדשות הוא בנוסף למכרזים לתפקידי סמנכ"ל טלוויזיה, סמנכ"ל קול ישראל, סמנכ"ל דיגיטל, סמנכ"ל חדשות וסמנכ"ל משאבי אנוש. את המועמדים בוחנת בימים אלו ועדת האיתור שמורכבת מהשופט בדימוס עזרא קמא, המנכ"ל הזמני של התאגיד אלדד קובלנץ וסמנכ"ל הכספים בתאגיד רן היילפרן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגיש מועמדות. אלקבץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתוך כך, ההערכות הן כי שמעון אלקבץ, העורך הראשי של רשות השידור המשמש גם כמנהל "קול ישראל", הגיש מועמדות לתפקיד סמנכ"ל "קול ישראל".

לפני כשבוע אישר בית המשפט את מינויו של אלקבץ לתפקיד העורך הראשי ברשות במקום יונה ויזנטל. לפני שמונה למנהל קול ישראל, שימש אלקבץ כראש מנהל התרבות והאמנות במשרד התרבות והספורט. לפני כן שימש כמנכ"ל קבוצת תחנות רדיו תל אביב, רדיו דרום, רדיו ירושלים, רדיו גלי ישראל ואף ייסד את רדיו דרום ורדיו גלי ישראל. אלקבץ אף כיהן כמשנה למנכ"ל קבוצת הירש מדיה וניהל פרויקטים בחברת חדשות 10.

תגובותיהם של נסטלבאום ואלקבץ לא התקבלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully