וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיחת טלפון מפתיעה לשי ודרור: זכו בפרס תכנית המלל של אגודת העיתונאים

27.10.2015 / 14:21

בין הזוכים בפרסי הרדיו בכנס אילת לעיתונות: יומן הצהריים "בחצי היום" של רשת ב' בקול ישראל בפרס תכנית האקטואליה הטובה ביותר. פרס תכנית המוסיקה יוענק "לערב ים-תיכוני" של אלי כהן (אליקו) ברדיו לב המדינה. פרס מפעל חיים יוענק לאהוד גרף

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"פעמים רבות הגיעו למהדורות החדשות המרכזיות". שי ודרור/מערכת וואלה!, צילום מסך

אגודת העיתונאים תל-אביב הכריזה על הזוכים בפרסי הרדיו, שיוענקו בערב הרדיו שיתקיים במסגרת כנס אילת ה-9 לעיתונות 2015. ועדת הרדיו בחרה את הזוכים בקטגוריות השונות, מבין עשרות מועמדויות שהוגשו השנה.

פרס תוכנית האקטואליה הטובה ביותר יוענק השנה לתוכנית יומן הצהריים "בחצי היום" של רשת ב' בקול ישראל בעריכת אורית ברקאי ובהגשת אסתי פרז. מנימוקי הבחירה: "היומן, המייצג את קולו האמיץ והברור של ציבור העיתונאים בקול ישראל, מהווה גם הערכה רבה והוקרה למערכת העיתונאית של קול ישראל".

פרס תוכנית המלל הטובה ביותר, שאינה אקטואליה, יוענק לתוכנית "שי ודרור" עם שי גולדשטיין ודרור רפאל ב"רדיו ללא הפסקה" FM103. תוכנית הבוקר הסאטירית, שעלתה לאוויר בספטמבר 2007 ברדיו ללא הפסקה ומשודרת במרכז הארץ ובצפונה, הפכה במהלך השנים לתוכנית פופולרית, הזוכה לשיעורי האזנה גבוהים. בין נימוקי הבחירה בתוכנית מציינת הוועדה כי "הצמד הפרוע והבועט נודע גם בשל האייטם הקבוע בתוכנית, שזכה לכותרות רבות – שיחת טלפון מפתיעה. בכל בוקר, בדיוק בשעה 08:45, מתקשרים שי ודרור במפתיע לאישיות אקטואלית – פוליטיקאים, אנשי ציבור ואחרים ששמם מופיע בכותרות הראשיות של חדשות הבוקר - במטרה לנהל שיחה מפתיעה וחצופה. פעמים רבות הגיעו השיחות הללו למהדורות החדשות המרכזיות בשל הדברים שנאמרו במסגרתן".

אהוד גרף. שי אוקנין
"שם נרדף לתחנה בארבעת העשורים האחרונים". אהוד גרף/שי אוקנין

פרס מפעל חיים לאהוד גרף

עוד בפרסים: הוועדה החליטה להעניק את פרס תוכנית המוסיקה הטובה ביותר ל"ערב ים-תיכוני" בהגשת אלי כהן – אליקו בתחנת הרדיו "לב המדינה FM91". בנוסף, פרס פרויקט מיוחד יוענק לשני פרוייקטים – "שקופים" פרוייקט חברתי מיוחד של רדיו חיפה FM107.5 ו"פרוייקט סביבתי לשמירה על פרחי הבר בישראל" של רדיו ECO 99 FM.

הוועדה החליטה להעניק פרס מפעל חיים בתחום הרדיו לאהוד גרף מגלי צה"ל. מנימוקיה: "גרף, שפרש השנה לגמלאות, הוא דמות רדיופונית שהפכה לשם נרדף לתחנה בארבעת העשורים האחרונים". בנוסף, החליטה הוועדה לציין לשבח את ספיישל "בחירות 2015 בהגשת שון האניטי", ששודרה ברדיו תל אביב FM102, ובו זמנית במקביל לקהל מאזינים של 14.5 מליון איש ב-514 תחנות רדיו ברחבי ארה"ב.

אמנון נדב, יו"ר ועדת הרדיו: "כבכל שנה, הוגשו לוועדה מועמדים רבים ומלאכת הסינון היתה קשה. לאחר שחברי הוועדה שקלו את הטיעונים בעד כל מועמד, הגענו לטובים ביותר בתחומם, הראויים לפרס". בשבוע הבא תבחר הנהלת אגודת העיתונאים את הזוכים בפרס מפעל חיים של כנס אילת ה-9 לעיתונות 2015.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully