וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת: לאן נעלם השורד ה-18?

1.11.2015 / 15:44

לקראת השקת הריאליטי של רשת "הישרדות" הופצה תמונת המתמודדים בשלטי חוצות וברשתות החברתיות. וואלה ברנז'ה הופתעה לגלות שתמונתו של המתמודד שהסתכסך באחרונה עם ההפקה נעלם בחשאי מהקמפיין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איפה נבט? מתוך אתר רשת/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשלושת השבועות האחרונים השקיעה זכיינית ערוץ 2 רשת, בקמפיין פרסום לקראת השקת "הישרדות" שתעלה הערב, שלוש שנים אחרי הפעם האחרונה ששודרה בערוץ 10. הקמפיין - בשווי מיליוני שקלים - לקראת עליית המגה ריאליטי, התמקד בעיקר בהצגת המתמודדים על גבי שלטי חוצות וברשתות החברתיות. אלא שלא כל המתמודדים מופיעים בו.

לפני כחודש וחצי יצא אחד המתמודדים בן יהב נבט בטענות כלפי הפקת התוכנית ודרש פיצויים. המאבק שנערך במישור המשפטי והפלילי זכה לפרסום, בין היתר בדמות ראיון מורחב בידיעות אחרונות, אולם מאז הוטל על הסכסוך צו איסור פרסום. הפתרון שמצאו ברשת לבעיה החדשה שנוצרה, כך נראה, הייתה העלמה חשאית שלו מקמפיין התוכנית, ודמותו למעשה הוסרה ממנו מידית - ללא יידוע הקהל, כך שכעת ניתן לראות בשלטי החוצות המושקעים עם תמונת הקאסט העתידי 17 מתמודדים בלבד במקום 18 כפי שהיה בעת הצילומים. גם באתר רשת, שמקדם את התוכנית, דמותו של יהב נבט אינה נמצאת. מנגד טוען גורם בהפקה, כי נבט לא הגיע ליום הצילומים שנקבע ל-18 המתמודדים ולכן הושמטה תמונתו.

ברשת סירבו להגיב. עורכי דינו של נבט סירבו להגיב בטענה כי על הפרטים חל איסור פרסום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully