וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ערוץ DW נוחת בישראל בתזמון חשוב"

4.11.2015 / 13:40

חברת הכבלים HOT שאיבדה שני ערוצי חדשות בינלאומיים בשנתיים האחרונות, השיקה את הערוץ הגרמני שישדר חדשות גם בשפה האנגלית. בעלי חברת אלה קום המשווקת את הערוץ, מקווה שיצליח לסייע גם בהסברה מול העולם

הערוץ הגרמני. אביב חופי
"זווית אחרת לחדשות מהעולם". עמי אלה, פיטל לימבורג ויורם מוקדי/אביב חופי

לקרב ההסברה הישראלית מצטרף שחקן חדש: ערוץ DW בשפה האנגלית והגרמנית של תחנת השידור הגרמנית דויטשה וולה, שנחתו בחברת הכבלים HOT.

DW היא תחנת שידור בינלאומית הפועלת בגרמניה ובעולם. בסך הכל מייצרת התחנה תכנים ב-30 שפות, עם 55 מיליון צופים בערוצי הטלוויזיה שהיא מפעילה.

ערוץ DW באנגלית המשדר 24 שעות ביממה ושהושק ב-HOTכולל סיקור גם מתוך ישראל, כאשר בעתיד הכוונה היא ליצור מסגרת לכתבים וצלמים קבועים מטעם הערוץ שיפעלו בישראל.

מלבד הסברה, הערוץ באנגלית מסייע ל-HOT להלשים עבור המנויים את החבילה הזרה של חדשות באנגלית, בפרט לאחר שנפרד בשנתיים האחרונות מהערוצים CNN ו-CNBC.

"ערוץ DW נוחת בישראל בתזמון חשוב", אומר עמי אלה, בעלי אלה קום משווקת הערוץ. "זו הזדמנות לצופים בארץ לראות זוויות אחרות ומרתקות לחדשות מסביב לעולם וגם לבחון כיצד ישראל נראית ומדווחת. אני מודה ל'הוט' על שיתוף הפעולה והנכונות לצעוד איתנו יחד".

סמנכ"ל התוכן בחברת HOT, יורם מוקדי הוסיף: "יש לנו מגוון של ערוצי חדשות בינלאומיים וערוץ DW מאפשר קבלת מידע ואינפורמציה גם מגרמניה ומאירופה ולא רק מארצות הברית. יש אומרים שהסיקור בערוץ הזה יותר מאוזן בסיקור ישראל, אבל המטרה היא להעניק לצופים ערוץ נוסף מעבר לערוצים שיש לנו בשפה הגרמנית".

  • עוד באותו נושא:
  • HOT
  • ערוץ DW

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully