וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בקיוב: מי זז השבוע?

6.11.2015 / 8:02

כתב שוק ההון חדש בדה מרקר • ברשת ב' נפרדים גם מכתב המדע הוותיק • ובערוץ 8 מתחדשים בדוברת • וגם, אפשר להרים כוסית קאווה צרה וארוכה: יש עורך למאקו גאווה • ויש עוד, הכל בפנים

שלט לזזים בקיוב. ShutterStock
שלט לזזים בקיוב/ShutterStock

נמשכות התזוזות בעיתון דה מרקר. לאחר שבחודש שעבר נפרדו שלושה בכירים מהעיתון הכלכלי, מונה השבוע אורי תומר לתפקיד כתב שוק ההון. תומר משמש בשמונה השנים האחרונות בתפקידי עריכה שונים בעיתון, בהם ראש דסק שוק ההון. הוא יחליף בתפקידו את דרור רייך, שנפרד מדה מרקר אחרי שלוש שנים.

גם במאקו, האתר מבית קשת, נמשכים השינויים. את יונתן למזה שעזב את האתר לטובת תפקיד עורך "פגוש את העיתונות", יחליף עדן יואל שישמש כערוך ערוץ מאקו גאווה. וחוץ מגאווה, ליאת קציר תשמש בתפקיד עורכת משנה ערוץ פז"מ במקום אלון רזניק שעזב את תפקידו, ושיר עמר תיכנס לתפקיד מפיקת ערוצי הלייף סטייל במקום סיון נועם שנפרדה מהאתר לאחר כשנתיים.

שעת מדע

איתי נבו, כתב המדע של רשת ב', מי שהגה, ערך והגיש את תוכנית המדע "מיקרוסקופ" וכתב את הבלוג "המאור הקטן", הגיש בשבוע שעבר את תוכניתו האחרונה ב"קול ישראל". נבו, שעוזב את תחנת הרדיו אחרי 15 שנים, בעקבות הליך הפרישה ברשות השידור, יוחלף על ידי שרון עידן, עורך ומגיש ברשת א' של קול ישראל.

שרון בלום היא מעתה מנהלת יחסי הציבור של ערוץ 8 ב-HOT אין האוס. בלום שימשה כמנהלת אשכול לקוחות ב"גולדפינגר תקשורת" וטיפלה במערך הדוברות ויחסי הציבור של רשת CNN, מכללת סמינר הקיבוצים, עמותת "אחת מתשע", ארגון וראייטי וכן ערוץ 8 שבבעלות חיים סלוצקי. רינת קליין, מנכ"לית הערוץ, מברכת על הרכש: "אנחנו שמחים על הצטרפותה של שרון לערוץ 8 ובטוחים שתמשיך את הצלחת הערוץ בתחום יחסי הציבור".

ירון פרוסט מנכ"ל רהב מדיה צפוי לפרוש בעוד כשלושה חדשים, לאחר שלוש שנים וחצי בתפקיד. את פרוסט תחליף קארין קטש-נאור המשנה למנכ"ל רהב מדיה ומי שייכנס לתפקידה הוא בר בן ארי. פרוסט הודיע כי ביקש לפרוש על מנת לעסוק בפרויקטים פרטיים בתחום התוכן, והוסיף: "אני מודה לרני על 3.5 שנים מדהימות של עבודה משותפת פורה ויצירתית. נשמור על קשר ונישאר חברים לתמיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully