וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי החינוכית: העבירו את פעילות התאגיד אלינו

8.11.2015 / 14:02

נמשך המשא ומתן על מיקום תאגיד השידור הישראלי: עובדי החינוכית פנו למשרדי החינוך והתקשורת, יו"ר ההסתדרות ומנכ"ל התאגיד בהצעה להעביר את פעילות הרדיו הטלוויזיה לאולפני החינוכית ברמת אביב. לוואלה ברנז'ה נודע כי בחודש הבא יתקיים דיון ראשון בהצעה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"להיכנס למשא ומתן מזורז". החינוכית/מערכת וואלה!, צילום מסך

ועדי עובדי הטלוויזיה החינוכית מחדשים את ההצעה להעביר את פעילות תאגיד השידור הציבורי למתחם החינוכית על מנת לעמוד בלוח הזמנים כפי שהוגדר בחוק. לוואלה ברנז'ה נודע כי הגופים האחראיים על הקמת התאגיד מתכוונים לדון בהצעה ובדרכים ליישמה כבר בחודש הקרוב.

במכתב ששלחו היום (ראשון) ועדי העובדים למשרדי התקשורת והחינוך, ההסתדרות ומנכ"ל התאגיד הזמני אלדד קובלנץ, הם מבקשים לשמור על החינוכית כגוף שידור ייחודי במסגרת תאגיד השידור הישראלי החדש שיוקם.

במכתב מציינים העובדים כי החינוכית תוכל להמשיך ולספק תכנים לילדים ולנוער, כפי שמחייב חוק התאגיד ומציעים כי מתקני ועובדי החינוכית שברמת אביב ישמשו את התאגיד.

"אנו נותנים את הסכמתנו העקרונית להיכנס למשא ומתן מזורז כדי לבצע את כל השינויים הנדרשים במתחם החינוכית לרבות הקמת תחנות רדיו, שדרוג האולפנים ושדרוג כל חדרי השידור על מנת שתאגיד השידור הישראלי יעמוד במשימות שנקבעו לו".

בהמשך מציעים העובדים כי בתאגיד ישתמשו בעובדים ובמתקני החינוכית על מנת להוזיל עלויות הפקה.

לצורך מימוש ההצעה, מבקשים העובדים לקיים פגישה עם הגורמים האחראיים, על מנת לקבוע את מספר והיקף עובדי החינוכית שישולבו בתאגיד ומכסת העובדים שישולבו בתפקידים ממשלתיים אחרים.

יצויין כי מעמדם של עובדי החינוכית כעובדי מדינה, השייכים למשרד החינוך, קובע כי יהיה לשלבם בתפקידים אחרים בשירות המדינה. בסך הכל עלות שכרם של כ-200 עובדי החינוכית עומד על יותר מ-2.5 מיליון שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully