וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתפקיד הפרזנטור של שופרסל: מגיש החדשות

8.11.2015 / 15:24

הרשות השנייה הורתה להסיר את הפרומו לקראת השקת לוח השידורים החדש של קשת בחסות חברת שופרסל, שבו השתתפו מגישי "המהפך", "בית ספר למוסיקה" ומהדורות החדשות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שישי חדש - הפרה חדשה. דני קושמרו/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו הורתה להסיר את הפרומו להשקת לוח השידורים החדש של קשת בחסות חברת שופרסל, בטענה לשילוב של תוכן מסחרי בניגוד לכללי הרשות.

ביום שישי השיקה זכיינית ערוץ 2 קשת את לוח השידורים החדש, הכולל גם את מהדורת החדשות "סיכום השבוע" בהגשת דני קושמרו המגיש גם את "אולפן שישי". קודם לכן, לווה ערב השידורים החדש בתשדיר שכלל פרסום לחברת שופרסל.

בפרומו שקדם להשקת הלוח בחסות חברת שופרסל, לקחו חלק מגישי התוכניות "המהפך", "בית ספר למוסיקה" וקושמרו עצמו. בנוסף, בשקופית שליוותה את הפרומו לקראת ערב השידורים המחודש הופיעו הלוגואים של קשת ושל חברת שופרסל, זאת בניגוד לכללי הרשות השנייה.

בעקבות הפרסום הורתה הרשות השנייה על הסרת התשדיר ורק לאחר שתוקן אושר מחדש, הפעם ללא פרסום החברה המסחרית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החדשות בחסות שופרסל. לוח השידורים של קשת/מערכת וואלה!, צילום מסך

מהרשות השנייה נמסר: "הרשות השנייה הורתה לזכיינית קשת להסיר את התשדיר המקדם את החברה המסחרית שופרסל מיד לאחר עלייתו וזאת בשל אי עמידה בכללי הרשות, בין היתר בשל שילוב עניין מסחרי עם נושא תכניתי של הזכיינית וחברת החדשות: 'המהפך', 'אולפן שישי' ו'בית ספר למוסיקה'. בנוסף הנחתה הרשות את הזכיינית שהעלאת תשדיר מתוקן תיעשה בכפוף לאישור מקדים של הרשות השנייה. עם תיקון התשדיר על ידי הזכיינית, התירה הרשות את עלייתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully