וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את אמנון גולדמן

וואלה ברנז'ה

12.11.2015 / 12:36

הוא מפיק ב-103 רדיו ללא הפסקה את "משעל על הבוקר", ובין לבין הוא גם מקריין ועורך קליפים ותוכניות. ומה הוא אוכל לארוחת לצהריים? בעיקר את הראש למרואיינים שעולים לשידור

אמנון גולדמן. ראובן קסטרו
אמנון גולדמן/ראובן קסטרו

(צילום: ראובן קסטרו)

גיל: 26

מה בעצם אני עושה: בגדול, עורך ומפיק ברדיו ובטלוויזיה, מפיק קליפים ופרסומות, קריין. כיום אני מפיק ב-103 רדיו ללא הפסקה את "משעל על הבוקר" עם ניסים משעל, רינה מצליח וחגי גולן, ואת "חמש" עם בן כספית, אריה אלדד והילה קורח.

יותר בקטן, מביא את עצמי לעולם ובעיקר לא מוריד את החיוך מהפנים. זה מתחיל בניהול שוטף של התהליך מתחילתו ועד ליצירת התוצר המוגמר. בטלוויזיה זה לדעת לתמרן בין האנשים לבין התנאים המשתנים מרגע לרגע. ברדיו זה קצת אחרת - עיקר העבודה היא מול המגישים והמטרה היא לייצר כותרות ולהשיג את האייטמים הכי טובים שיש בזמן אמת. כמובן שגם הפקה ברדיו מלווה בניהול שוטף של כל התהליך.

השכלה: אין חכם כבעל ניסיון.

תפקידים קודמים: מנהל הפקה של ה"חופשה המושלמת" שעלתה ברשת, עורך ומפיק ברדיו ת"א, בין היתר של "שש בבוקר עם דליק ווליניץ", "שרון גל בבוקר" "חשבון פשוט" ותוכניות אחרות. הגשתי, ערכתי (תוכן ומוסיקה) והפקתי שתי תכניות ב-109FM- תכנית מוסיקה ותכנית לייט נייט. בגיל 22 הפקתי והגשתי את התכנית "לאבמי בלילה עם שמוליק טיאר" ברדיו תל אביב.

אבל בעצם הכל התחיל בגיל 16 במגמת תקשורת בישיבה התיכונית כשהתחלתי לשדר ב106 FM (שלוחה של קול ישראל בצפון), משם המשכתי לרשת א' של "קול ישראל" שם הגשתי יחד עם חבר את התכנית "בראש צעיר".

מי פתח לך את הדלת לתעשייה: דליק ווליניץ.

איפה אתה בעוד 5 שנים: מתפתח בתחום התקשורת. מגיש תכנית ברדיו ובטלוויזיה.

מה אוכל לצהריים: בעיקר אוכל את הראש למרואיינים שעולים לשידור.

פרגן למתחרים: 88FM באמת "המוסיקה הכי טובה ברדיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully