וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשות השידור: חגיגות שכר גם בהליך הפירוק

11.11.2015 / 13:55

חברת "בנפיט" שליוותה את פרישת העובדים גבתה סכום של מיליון שקלים מרשות השידור. החברה תמשיך ללוות את הרשות בפירוק, לצד שני מנהלים בכירים בעלות שכר של כ-60 אלף שקלים בחודש לכל אחד וחשב שכר שיגויס בקרוב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
302 עובדים כבר פרשו. עובדי רשות השידור/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת "בנפיט" שליוותה את הליך הפרישה מרצון של עובדי רשות השידור גבתה כמיליון שקלים עבור השירות – כך נודע לוואלה ברנז'ה. הסכום ששולם לחברה הוא בנוסף לשכרם של שני מנהלים וחשב שכר.

בתום הליך הפרישה מרצון, שסיומו נקבע ל-31 באוקטובר, פרשו מרשות השידור 302 עובדים. מי שייעצה לעובדים בשלושת החודשים האחרונים היא חברת "בנפיט", שתמשיך בהתקשרות עם רשות השידור.

מלבד חברת בנפיט, את הליך הפרישה והפיטורים לקראת הקמת התאגיד שנקבע ל-31 במרץ, מלווה ברי בר-ציון שמונה למנהל מיוחד לפעילות השוטפת, האחראי בעיקר לצעדי הייעול הנדרשים בתקופת הפירוק. גם שאול צמח מנכ"ל משרד האנרגיה לשעבר שמונה ליועץ כספי לרשות השידור מלווה את התהליך ובקרוב ימונה בנוסף חשב שכר לרשות בפירוק. מדובר בעלות שכר גבוהה, ועל פי הערכות עלות שכרם של בר-ציון וצמח עומדת על כ-60 אלף שקלים לחודש לכל אחד.

דוברו של דוד האן, מפרק רשות השידור מסר בתגובה: "ההתקשרות עם חברת בנפיט עדיין בתוקף. הפורשים והמתלבטים אם לפרוש ימשיכו לקבל יעוץ מסור מן החברה שנבחרה במכרז. זאת עד תום הליך הפירוק. התשלום לבנפיט על פי החוזה שנחתם עימם כחוק".

על גיוסו של חשב שכר לרשות נמסר: "כידוע עובדים חיוניים פרשו בין השאר גם ממערך הכספים. רשות השידור נדרשת למתן שירותים מקצועיים בהיקף כפול מן הרגיל. הן עקב המשך השידור הציבורי על פי חוק והן עקב פעילות ענפה ואינטנסיבית הנובעת מהליך הפירוק, כינוס הנכסים, פרישת עובדים וכו'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully