וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתקפת טרור בפריז? בערוץ 1 כיכבה מיכל זוארץ

14.11.2015 / 11:00

סמוך לחצות עברו חדשות 2 ו-10 לגל פתוח בעקבות מתקפת הטרור בפריז. בשידור הציבורי המשיכו עם שידורים חוזרים של תוכניות אירוח של מיכל זוארץ, מני פאר ורבקה מיכאלי. רשות השידור: "בעקבות הפרישה המאסיבית נותרה קבוצה מצומצמת של עובדים. התרענו על כך"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סיבה למסיבה. מיכל זוארץ/מערכת וואלה!, צילום מסך
גורם ברשות השידור לוואלה ברנז'ה: "יש מחסור בכוח אדם וישנם עובדים שלא עומדים בעומס לעומת עובדים שלא פרשו אך ממשיכים לא לעשות דבר"

סמוך לחצות נקטעו שידורי ערוץ 2 ו-10 לטובת דיווח על מתקפת הטרור הרצחנית בפריז. בחברות החדשות של שני ערוצים עברו לגל פתוח, ואילו בערוץ 1 העדיפו כבכל לילה להמשיך בשידורים חוזרים של תוכניות אירוח שנשלפו מהארכיון.

הראשונים לעלות במבזק מיוחד היו חדשות 2 רבע שעה לפני חצות, עם המגישה שיר אפשטיין, וירדו אחרי זמן קצר. אולם לאחר מספר דקות שבו עם גל פתוח ודיווחים שוטפים עד השעה 02:20. בחדשות 10 קטעו את השידורים לטובת הגל הפתוח חמש דקות לפני חצות והמשיכו אותו עד השעה 02:40, והמשיכו לדווח על טבח בתיאטרון. מנגד, בערוץ 1 נאלצו להסתפק בשידור תוכניות אירוח שנשלפו מהארכיון עם מיכל זוארץ, מני פאר ורבקה מיכאלי. הצופים והמצייצים לא נותרו אדישים והתקשו להתעלם מהשידורים בערוץ הציבורי. רק היום (שבת) בשעות הבוקר המאוחרות הצטרף ערוץ 1 לדיווחים השוטפים.

"יש מחסור בכוח אדם וישנם עובדים שלא עומדים בעומס לעומת עובדים שלא פרשו אך ממשיכים לא לעשות דבר ולא לתרום דבר לעבודה המאומצת", אומר גורם ברשות השידור לוואלה ברנז'ה, "אותם עובדים נמצאים בחופשות מחלה או שכלל אינם מופיעים לעבודה והנטל מתחלק בין קבוצה מצומצמת מאוד של עובדים".

יצוין כי ברשת ב' השייכת גם היא לרשות השידור, התקיים שידור מיוחד בעקבות האירועים עם דיווחים ברצף עד השעה 02:30.

רשות השידור: "מעריכים את כל הצופים שחשו בחסרוננו"

מרשות השידור נמסר בתגובה: "בשל פרישה מאסיבית ובלתי מבוקרת של כוח אדם מקצועי שכולל; צלמים עורכים, מפיקים, במאים, מזכירות cg ועוד, נותרה קבוצה מצומצמת מאוד של אנשים בערוץ הראשון, שעובדים סביב השעון, בתנאים בלתי אפשריים, על מנת שלא לפגוע בשידורים ובאיכותם. השיקול הקשה והלא פשוט, היה לשחוק את מעט כוח האדם בשעות הלילה ולהיוותר ללא כוח אדם לשידורים במהלך השבת כולה".

עוד הוסיפו ברשות כי "התריעו בפני כל הגורמים הרלוונטיים על כך, שבמצבת כוח האדם שנותרה תיתכן פגיעה בשידור. עם זאת, אנו מעריכים את כל הצופים שחשו בחסרוננו בשידורי הלילה ולמרות המחסור הבלתי אפשרי בכוח האדם אנו משדרים כבר משעות הבוקר עם אותה קבוצת אנשים מצומצמת, שעובדת סביב השעון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully