וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן כספית לאיש העסקים רוני שטן: "בהמה גסה ואידיוט"

15.11.2015 / 14:13

שטן טען בדף הפייסבוק שלו כי התקשורת הישראלית מציגה את קורבנות הטרור בפריז כמי שנרצחו ואילו את קורבנות הפיגועים בישראל כמי ש"נהרגו". עיתונאי "מעריב" וחברו של שטן, לפחות עד לאותו הסטטוס, התקשה להגיב באיפוק. וכן, גם הצל נכנס לסכסוך

בן כספית. רן שאולי וגיא דניאלי, עיבוד תמונה
צל עבר ביניהם. רוני שטן ובן כספית/עיבוד תמונה, רן שאולי וגיא דניאלי

על רקע הפיגועים בישראל ומתקפת הטרור בפריז, התרחש אמש (שבת) פיצוץ בין החברים עיתונאי "מעריב" בן כספית לאיש העסקים רוני שטן, לאחר שטען כי התקשורת נוהגת בסלחנות כשהיא מסקרת את פיגועי הטרור בישראל.

אתמול שיתף שטן על דף הפייסבוק שלו תמונה שהפיצו "האריות של הצל", המורכבת מצילום מסך של מהדורת חדשות 10 שבה צוין כי קורבנות פיגוע הירי ביום שישי "נהרגו", לצדה תמונה ממהדורת חדשות 2 שבה צוין כי קורבנות מתקפת הטרור בפריז "נרצחו". מעל התמונה כתב שטן: "אולי מישהו יכול להסביר לי למה?!".

כספית מיהר להגיב: "משעמם לך רוני, אז אתה מנצל את הזמן להסתה. כן, יש בערוץ 10 צוות סודי שמעודד פיגועים בארץ. תגיד, אתה נורמלי? מתי בדיוק תצטרף להפגנות של הצל?"

שטן השיב לכספית: "הפעם הגזמת! תסביר לי למה כאן נהרגים ושם נרצחים? לפעמים גם בדבריו של הצל יש צדק!!!".

כספית הגיב הפעם באריכות: "אני הגזמתי. רוני, אתה בהמה גסה. כאחרון המסיתים וגם אידיוט וגם חסר אחריות". בהמשך ציין כספית כי בחדשות 10 מועסקים העיתונאי צבי יחזקאלי היה בין הראשונים שעסק בנושא האסלאם הקיצוני באירופה, והעורכת טלי בן עובדיה שאיבדה את אמה בפיגוע. לסיום הסביר כספית לחברו כי במהלך שידור חי והלחץ שמתלווה אליו, לא פעם נעשות שגיאות בכתוביות המלוות את השידור. את התגובה הארוכה חתם כספית בכך שהוא מתבייש בשטן ובעובדה שנמנה עם חבריו.

שטן מיהר לצלם, להעלות את התגובות של כספית וציין בין השאר: "דוגמה מעולה לסובלנות לוויכוח תרבותי", לא לפני שהדגיש כי אדם ניכר ב"כוסו, כיסו וכעסו".

לוואלה ברנז'ה מסר שטן: "ציפיתי לתגובה מכובדת יותר בטח לא למילים חריפות ועלובות בוודאי כלפי מי שנמנו עם חבריו הקרובים". כספית העדיף שלא להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully