וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בקיוב: מי זז השבוע?

19.11.2015 / 14:28

המלחמה על ימי שישי ממשיכה להתחמם על המסך • עורך חדש למעריב און ליין • כתבת חדשה לתוכנית חיסכון • ויש עוד, הכל בפנים

שלט לזזים בקיוב. ShutterStock
שלט לזזים בקיוב/ShutterStock

חדש בג'רוזלם פוסט: מאיר בר און יערוך את אתר מעריב און ליין - כך נודע לוואלה ברנז'ה. בר און יחליף את מעיין רודה שנפרדה מהתפקיד לאחר כחמישה חודשים בלבד, קצת אחרי שהושקו העיצוב והערוצים החדשים. בר און, עו"ד במקצועו, שימש בארבע השנים האחרונות כעורך דף הבית של אתר כלכליסט, לפני כן שימש כעורך בעיתון המודפס ולפני כן כעורך במוסף מעריב עסקים. ויש מונולוג פתיחה: "אני שמח לחזור הביתה למעריב, איפה שבעצם התחלתי את הקריירה העיתונאית שלי".

לא רק בערוץ 10: גם בקשת מעלים השבוע הילוך במלחמה על רצועת שישי והחל ממחר יגיש ליאון רוזנברג משחק אינטראקטיבי חדש בשם TOUCH, שנועד להשאיר את הצופים של זכיינית ערוץ 2 צמודים למסך. כזכור, השבוע גויסה למסדרונות בית הוורד איילה חסון. את המשחק של קשת יצר עידו רוזנבלום, והוא ישובץ בין התוכניות לאורך היום בשעות לא קבועות. מדובר בסרטונים קצרים באורך של שתי דקות עם שאלה שתוצג לצופים. את התשובות יוכלו לשלוח הצופים באפליקציה ולהמתין לסרטון הבא עם התשובה הנכונה. האם זה יעבוד? חכו לנתוני הרייטינג ביום ראשון בבוקר.

דנה לא נמה

דנה נחום שנפרדה מתפקיד כתבת הצרכנות של וואלה!NEWS תחל להגיש בעוד כחודש וחצי פינת צרכנות מורחבת, הכוללת גם תחקירים, בתוכנית הבוקר של זכיינית ערוץ 2 רשת "העולם הבוקר" עם הילה קורח ואברי גלעד. לפני שהצטרפה לוואלה!NEWS שימשה נחום כתחקירנית בדסק הסדרות של המהדורה המרכזית בחדשות 10, לפני כן עבדה בריכוז הכתבים של המהדורה המרכזית ולפני כן הייתה תחקירנית ב"לילה כלכלי".

בתחילת השבוע הצטרפה ל"תוכנית חיסכון" כתבת חדשה: לי נעים, במקומו של איתם לחובר שחזר לפני שמונה חודשים לרשות השידור, לתפקיד כתב חינוך. לפני שהצטרפה ל"תוכנית חיסכון" שימשה נעים כתחקירנית בדסק הדוקו של חדשות 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully