וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יומיים לפני ההשקה: העורך של שרון גל פרש

23.11.2015 / 14:45

שרון גל השיק אמש את התוכנית החדשה שלו בערוץ 20 "כלכלי בלילה", לא לפני שסיפק דרמה מאחורי הקלעים וברגע האחרון הוחלף העורך שהגיע במיוחד מערוץ 10 ומונה רכז מערכת חדש. הסיבה, כך נודע לוואלה ברנז'ה: "הדומיננטיות של המגיש"

שרון גל בכנס אילת, נובמבר 2014. ראובן קסטרו
עורך חדש ביום ההשקה. שרון גל/ראובן קסטרו

שרון גל השיק אמש (ראשון) בערוץ 20, את התוכנית הכלכלית החדשה "כלכלי בלילה" שזכתה לנתון נאה ביחס להיקפי הצפייה בערוץ והגיעה ל-1.1%. אלא שעל החגיגות סביב התוכנית הכלכלית החדשה, העיבו הדרמות והיחסים מאחורי הקלעים. לוואלה ברנז'ה נודע כי פחות משבוע לפני עליית התוכנית עזב את תפקיד העורך אסף גרינבאום שהגיע מיוחד מערוץ 10. את גרינבאום שישתלב בפרויקטים אחרים בערוץ, החליף ערן בר און שנכנס לתפקידו ממש ביום השקת התוכנית. באופן מקרי או שלא, רק לפני כשבוע מונה גם רכז המערכת ולתפקיד ייכנס שלומי בלבול שיחל בתפקיד בימים הקרובים.

גרינבאום ערך בעבר את תוכנית האירוח של יאיר לפיד, ליהק עבור התוכנית "האח הגדול" VIP ויצר וערך את תוכנית האירוח "שי בשישי" עם שי שטרן. לאחר פרישת גל מהכנסת לטובת התוכנית הכלכלית היומית בערוץ 20, גויס גרינבאום לתפקיד העורך והיה בין הצוות שגיבש את התוכנית החדשה, הנחשבת לתוכנית הדגל של הערוץ. אולם גרינבאום, כך סיפרו גורמים המעורים בפרטים, "לא הצליח לשרוד את המגיש המאוד דומיננטי" – שרון גל.

כזכור, לפני כשנתיים וחצי התפטר גל במפתיע מהגשת "לילה כלכלי" בערוץ 10. גל, שהיה בין אלו שעיצבו את התוכנית הכלכלית היומית, טען כי החליט להתפטר על רקע חילוקי דעות בנוגע להעסקתו. מנגד, בערוץ 10 נטען כי מתנהלת בדיקה בנוגע להתנהלות כלפי עובדים מצד גל. בסופו של דבר הבדיקה הסתיימה בלא כלום.

מערוץ 20 לא התקבלה תגובה. גרינבאום מסר בתגובה לוואלה ברנז'ה: "היה לי תענוג בחודשיים האחרונים, אבל החלטתי להתמקד בדברים אחרים בערוץ. מאחל בהצלחה לכולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully