וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערוץ הערבי מתסער על המגזר: 100 שעות הפקות מקור בחודש

24.11.2015 / 17:23

לאחר שקיבל את השליטה על הערוץ הערבי המדשדש, השקיע הבעלים בסאם ג'אבר בחידוש האולפנים ולוח השידורים. היום הוא השיק את הערוץ המתחדש והצהיר: "הלא.טי.וי יהיה בית חם לקהל הערבי"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
23% צופים בערוץ. הלא.טי.וי/מערכת וואלה!, צילום מסך

הערוץ הערבי השיק היום (שלישי) את גרסתו המחודשת, שתכלול הפקות מקור, בהן תוכניות אקטואליה ולייף סטייל.

השליטה על ערוץ הלא.טי.וי, שהוקם לפני כשלוש שנים עברה לפני כשמונה חודשים לבסאם ג'אבר, בעלי קבוצת התקשורת "פנורמה" הכוללת את אתר PANET, מגזין הנשים ניסואן ושבועון פנורמה. עם קבלת השליטה השקיע ג'אבר בבניית אולפנים וחידוש לוח השידורים, הכולל לא פחות משמונה תוכניות חדשות, תחת אחריותו של העיתונאי ברנרד טאנוס שמונה למנהל התוכניות של הערוץ.

הלא.טי.וי, הערוץ היחידי למגזר הערבי בישראל שפועל ברישיון, משודר בכבלים ובלוויין ומופץ באמצעות הלוויין עמוס. במסגרת חידוש לוח השידורים השקיע הבעלים כ-100 שעות של הפקות מקור בחודש.

בנוסף, נבנתה התשתית התפעולית חדשה, והערוץ יפעל משני מרכזי שידור: אולפנים בחיפה שבהם יופקו הפקות מקור ושלושה אולפנים בטייבה, בהם האולפן המרכזי ומהם יועברו השידורים החיים. חלק מתוכניות האולפן עתידות לעלות לאתר PANET.

היום (שלישי) הציגו בערוץ סקר שערך מכון המחקר "ביסאן" בקרב 580 נשים וגברים מהאוכלוסיה הערבית בישראל בגילאי 16 ומעלה, וממנו עולה כי 68% מעודדים קיומו של ערוץ ייעודי לאוכלוסיה הערבית. עוד עולה מהסקר כי 41% מתוך הנשאלים העידו כי הם מכירים את הלא.טי.וי, זאת בהשוואה לסקר מקביל שנערך ביולי 2015, שבו 28% השיבו כי הם מכירים את הערוץ. כמו כן, מגלה הסקר כי 23% מכלל הנשאלים השיבו כי הם צופים כיום בהלא.טי.וי, זאת לעומת 10% ביולי 2015.

בערוץ הודיעו בעקבות הנתנונים כי היעד שהציבו לעצמם הוא לעבור את שיעורי הצפייה של 2 ו-10, בקרב המגזר הערבי.
ג'אבר הוסיף כי "מזה חודשים ארוכים אנו עמלים על הקמת ערוץ שיעניק לציבור הערבי בישראל את חוויית הצפייה האיכותית המגיעה לו. השקענו משאבים רבים במחקר ופיתוח וכיום אני גאה להציג ערוץ טלוויזיה ראוי. הלא.טי.וי יהיה בית חם לקהל הערבי המחפש איכות, בידור, חוויית צפייה ובעיקר עדכונים והעשרה בסוגיות שונות על סדר היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully