וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשנה לעורך "ידיעות אחרונות" עוזב את תפקידו

25.11.2015 / 10:47

זמן קצר לפני מעבר הקבוצה לראשון לציון הודיע אלון גולדשטיין על החלטתו. במכתב לעובדים הסביר: "הגיע הזמן עבורי לשנות קצת ולהמשיך הלאה". עורך העיתון רון ירון: "הוא יחסר לי מאוד במערכת, אני בטוח שהוא עוד יחזור"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עוזב לאחר כ-12 שנים. אלון גולדשטיין/מערכת וואלה!, צילום מסך

המשנה לעורך "ידיעות אחרונות" עוזב את תפקידו סמוך למעבר הקבוצה לראשון לציון. גולדשטיין, אחת הדמויות הבולטות בעיתון, הודיע על החלטתו לעובדים במכתב שבו ציין: "הגיע הזמן עבורי לשנות קצת ולהמשיך הלאה".

גולדשטיין, בן 41, שימש בשורה של תפקידים ב"ידיעות אחרונות", ב-12 השנים האחרונות לסירוגין. לפני כשנה הוא שימש כמשנה לעורך אתר ynet, מבית ידיעות אחרונות, אולם שב לעיתון המודפס.

במכתב לעובדים כתב גולדשטיין: "רציתי לבשר לכם שבימים הקרובים אסיים את תפקידי ואעזוב את העיתון. המקום הזה היה לי בית חם במשך הרבה שנים. כאן הכרתי את אשתי, כאן גדלו בנותיי, כאן עשיתי חברים לכל החיים. אבל הגיע הזמן עבורי לשנות קצת ולהמשיך הלאה. אוהב כל אחד ואחד מכם. דעו כי המקצוענות והאנושיות שלכם הן שעושות את 'ידיעות אחרונות' למקום המדהים שהוא. הן המנוע של הבית הזה.
אעבור כמובן גם לפרידות אישיות יותר, אבל בהזדמנות הזאת רציתי לומר תודה גדולה לרון, שהוא עבורי הרבה יותר מבוס ועמית. הוא חבר אמת".

עורך העיתון רון ירון, אמר בעקבות הודעתו של גולדשטיין: "הצטערתי מאוד לשמוע על עזיבתו של אלון. מעבר לעובדה שהוא עורך מעולה ואדם נדיר, אנחנו חברים טובים והוא יחסר לי מאוד במערכת. לאלון יש חלק משמעותי בהצלחה ובהישגים של 'ידיעות אחרונות'. אני מאחל לו הצלחה ובטוח שהוא עוד יחזור ל'ידיעות אחרונות'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully