וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שכבש את הפריים טיים האמריקאי: "!I Can Do That" נמכר להולנד

29.11.2015 / 15:40

הפורמט מבית אבי ארמוזה שמנכר לכ-20 גופי שידור בעולם, בהן NBC האמריקאית שיוצאת לעונה שנייה - נוחת גם ברשת ההולנדית SBS

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עונה שנייה בארה"ב. "!I Can Do That"/מערכת וואלה!, צילום מסך

עונה ראשונה של הפורמט "!I Can Do That" של ארמוזה פורמטס נרכש על ידי קבוצת SBS ההולנדית. הגרסה ההולנדית של התוכנית צפויה לעלות לשידור בתחילת 2016 בפריים טיים של ערוץ השידור המרכזי של הקבוצה - SBS 6.

ההפקה אמורה לצאת לדרך בחודש הקרוב והיא תעשה על ידי חברת Stepping Stone. לתפקיד המארח לוהק הזמר ההולנדי ג'רארד ג'ולינג והקסט יכלול שמונה סלבריטאים מקומיים שיעמדו באתגר שונה בכל שבוע. על פי הפורמט כל אחד מהמשתתפים צופה בכל שבוע במופעים מסוגנים שונים, ועליו לבחור מופע שדורש מיומנות גבוהה בתחום שאינו מנוסה בו. מי שמכריע מי מהמשתתפים נתן את ההופעה הטובה ביותר הוא קהל הצופים.

עד כה נמכרה התוכנית לגופי שידור מרכזיים ביותר מ-20 מדינות, בהן ספרד, איטליה, ברזיל, פורטוגל, פינלנד, מקסיקו ורוסיה, ולאחרונה נרכשה התוכנית גם על ידי Wall To Wall של האחים וורנר. בנוסף, נרכשה התוכנית על ידי רשת NBC האמריקאית שבעקבות נתוני הצפייה הנאים מתכוונת להפיק עונה שנייה.

אבי ארמוזה, מנכ"ל ארמוזה פורמט, אמר לאחר עסקת המכירה להולנד: "משמח לראות כיצד 'I Can Do That!' נכנסת לעוד ועוד טריטוריות משמעותיות ואנחנו מאמינים ש-SBS הם השותפים הנכונים להחדיר אותה לשוק ההולנדי הגועש. הפורמט הייחודי הזה מביא את המהות של פריים טיים לטלוויזיה, עם הופעות, רגש והומור, הכל בתוכנית אחת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully