וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על רקע האיחוד בין ערוץ 10 לנענע10: ערן ב.י עוזב את תפקידו

1.12.2015 / 12:59

מספר חודשים אחרי מינוי יואב הלדמן למנכ"ל ושנה וחצי בלבד לאחר מינויו, יעזוב ערן ב. י את כיסא העורך הראשי של האתר, זאת על רקע מגמת המיזוג עם הערוץ וצמצום תכניו העצמאיים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שנה וחצי בלבד לאחר מינויו, ערן ב.י פורש מתפקיד העורך הראשי של נענע10. העזיבה נעשית מספר חודשים אחרי מינויו של יואב הלדמן למנכ"ל האתר להובלת הליך מיזוג תכני הערוץ והאתר תוך התמקדות בחדשות ואקטואליה.

ערן ב.י מכהן כעורך הראשי של נענע10 מאז יוני 2014. בערוץ 10 דיווחו היום כי ברבעון האחרון הגיע האתר בפעם הראשונה בתולדותיו לרווחיות, "בין היתר בזכות שילוב בין פעילויות תוכן מערכתיות ופעילויות סחר שכללו הטמעה אינטגרלית של מנגנוני קידום תוכן של טאבולה באתר, שיתוף פעולה מסחרי עם צ'יינה ביי, ומתחמי תוכן נייטיב סביב התוכניות המובילות של ערוץ 10".

ערן ב.י: "השנתיים האחרונות ב- nana10 היו מהמסעירות בחיי. יותר מזה שאני שמח על ההזדמנות שניתנה לי ושמחתי להיות חלק מאחד ממהלכי התקשורת המדהימים בהיסטוריה הישראלית – התחלתי את התפקיד עם אתר בסכנת סגירה כמו ערוץ 10, ואני מסיים אותו ב2015, עם רישיון ל-15 שנה, שגשוג בטרפיק ובהכנסות ואף רווח בפעם הראשונה".

יואב הלדמן, מנכ"ל נענע10: "אני רוצה להודות לערן ב.י על תרומתו לאתר. ערן גיבש צוות תוכן חדש, יעיל ומצומצם שהצליח להגדיל את הטרפיק של האתר בשיעורים משמעותיים ולהגיע לשיאים. לאחר תקופה ארוכה של קיפאון ודעיכה ערן היה שותפי לשיקום אתר nana10 והבאתו למגמת שיפור וצמיחה במסגרת הסינרגיה עם הערוץ ,חברת החדשות והתכנים המדהימים שלהם ועד להישגים בשנה האחרונה הן נתוני הטראפיק והן בתוצאות הפיננסיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully