וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תואר ראשון צ'ק

וואלה ברנז'ה

2.12.2015 / 11:06

דנה בלנקשטיין כהן תשמש כמנכ"לית האקדמיה הישראלית לקולנוע וטלוויזיה. בלנקשטיין כהן נבחרה על פי המלצת ועדת איתור שמונתה על ידי הוועד המנהל של האקדמיה ותחליף את אילנה שרון

פרסי הטלוויזיה 2014. ניב אהרונסון
פרסי הטלוויזיה 2014/ניב אהרונסון

דנה בלנקשטיין כהן נבחרה למנכ"לית האקדמיה הישראלית לקולנוע וטלוויזיה. בלנקשטיין כהן, בוגרת בית ספר סם שפיגל, שימשה לאחר סיום לימודיה בתפקידים שונים בתעשיית הקולנוע והטלוויזיה בתחומי הבימוי ההפקה והתוכן, כאשר האחרון בהם היה הקמת מחלקת הקולנוע והטלוויזיה בחברה הכלכלית לפיתוח כפר סבא. היא נבחרה על פי המלצת ועדת איתור שמונתה על ידי הוועד המנהל של האקדמיה ותחליף את אילנה שרון.

מוש דנון יו"ר האקדמיה לקולנוע וטלויזיה: "אני מברך את דנה על הבחרה לתפקיד, ומודה לה על הנכונות לקחת משימה חשובה זו. האקדמיה נכנסת בימים אלו לתקופה מרתקת בה יחולו שינויים מהותיים שאני תקווה יעזרו להצעיד את התעשייה לעידן חדש . אין לי ספק שדנה אשר נחנה בכישורי יזמות לצד הבנה טובה בתחום הקולנוע והטלויזיה תוביל את השינויים בחכמה וביעילות. אין לי ספק כי היא האדם הנכון לתפקיד".

דנה בלנקשטיין כהן: "אני שמחה וגאה על ההזדמנות להוביל את האקדמיה בתקופה משמעותית זו. האקדמיה הישראלית לקולנוע וטלוויזיה היא גוף מרכזי וחשוב בעולם היצירה הישראלי. אני רואה בפני אתגרים גדולים בפיתוח יוזמות ופלטפורמות חדשות על מנת לקדם את עשיית הקולנוע והטלוויזיה ולחשוף אותה לקהלים רחבים ומגוונים, בזירה הארצית והבינלאומית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully