וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את סיון חילאי

וואלה ברנז'ה

3.12.2015 / 10:02

מגיל 17 היא חולמת להיות כתבת, ועכשיו, כשהיא מתמחה כתחקירנית ב"תכנית חיסכון", היא משוכנעת שעוד 5 שנים היא כבר תגשים את החלום. איפה? ברור שבחדשות 2

סיון חילאי. ראובן קסטרו
סיון חילאי/ראובן קסטרו

(צילום: ראובן קסטרו)

גיל: 24

מה בעצם אני עושה: אני סטאז'רית שעורכת תחקירים על כל נושא ומרואיין שיהיו בפינת "שווה בדיקה" עם מנחם הורוביץ. לוקחת חלק בעשיית האייטם, החל מהתכנון שלו ועד רגע השידור בכל ערב בפינה שמשודרת סמוך ל"המהדורה המרכזית" ב-20:00. בסטאז' אני מכירה את אנשי המקצוע הרציניים ביותר בערוץ, כתבים, עורכים, מגישים, במאים ועוד. מה שלא יכולים לתת בשום מכללה או אוניברסיטה זה הבנת המערכת עצמה, איך הכל מתקתק ואיך מצליחים להרים מהדורת חדשות כל ערב.

השכלה: לקראת סיום תואר ראשון בתקשורת במכללת עמק יזרעאל, מגיעה מהצפון השקט לתל אביב הסוערת פעם בשבוע וחוזרת צפונה עם פרפרים בבטן.

תפקידים קודמים: כמי שמתגוררת בעפולה ובמקור מנווה זיו ליד נהריה התחלתי ככתבת ועורכת תוכן ב"מהדורת הצפון" הפועלת בשיתוף עם אתר מאקו.

מי פתח לך את הדלת לתעשייה: מגיל 17 אני חולמת להיות כתבת. כששמעתי ממעיין פרתי, תחקירנית ב"שש עם עודד בן עמי", שמחפשים סטאז'רים בחדשות פניתי אל עדי שוורצמן, עורכת הפינה של מנחם הורוביץ, היא זו שחונכת אותי.

איפה את בעוד 5 שנים: כתבת בחדשות ערוץ 2.

מה אוכלת לצהריים: שניצל, פתיתים וסלט. אני מביאה נשנושים מהבית ואוכלת צהריים באחת מהמסעדות המקומיות מתחת למערכת באזור ביצרון.

פרגני למתחרים: אני מאוד מעריכה את סרטי הדוקו האיכותיים בערוץ 8, ביניהם "נשים בין קודש לחול", "מגש הכסף", "ערסים ופרחות – האליטות החדשות" ועוד רבים.

  • עוד באותו נושא:
  • חדשות 2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully