וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחיו של השר דרעי תובע מגלובס 100 אלף שקלים

3.12.2015 / 12:11

עו"ד שלמה דרעי הגיש תביעת לשון הרע נגד העיתון, בטענה כי סולפו העובדות בנוגע לעסקת הקרקע שרכש מאחיו לפני כשלוש שנים, באופן שנועד להציג אותו כ"איש חזית" של השר, העומד מאחורי עסקה פיקטיבית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פולו אפ ב"ישראל היום". עו"ד שלמה דרעי/מערכת וואלה!, צילום מסך

עו"ד שלמה דרעי, אחיו של השר אריה דרעי, הגיש תביעה על לשון הרע בסכום של 100,000 שקלים נגד העיתון "גלובס". בתביעה שהוגשה אתמול (רביעי) והגיעה לידי וואלה ברנז'ה, טוען דרעי האח כי הכתבה שבה דווח כי השר דרעי "מכר לאחיו 5 דירות ב-15 מיליון שקלים", מסולפת ונערכה באופן מניפולטיבי שפגע בשמו.

לטענת עו"ד דרעי, הוא רכש מגרש ריק לפני כשלוש שנים, בסכום של 4.5 מיליון שקלים, ורק לאחר מכן הושקעו בבניין מיליונים לצורך בניית חמש יחידות דיור.

"קשירת הערכת שווי של דירה בנויה לעסקה למכירת קרקע בלבד, שטרם ניתן היתר בנייה בגינה, היא מניפולטיבית במובהק ונועדה ליצור רושם מוטעה אצל הקוראים כי השר דרעי שלשל לכיסו סכום עתק של 15 מיליון שקלים", טוען עו"ד דרעי בכתב התביעה.

בהמשך מצוין עו"ד דרעי כי הכתבה זכתה לפולו אפ באתר התנועה לאיכות השלטון ולהתייחסות גם ב"ישראל היום" על ידי הכתב מוטי גילת. "הפרסום מהווה דבר לשון הרע שיש בו כדי לבזות את התובע", טוען דרעי האח, "בין היתר בהצגתו כ'איש חזית' של השר דרעי, ושהוא ששותף לעסקה פיקטיבית (ונמוכה ממחיר השוק) כביכול".

מגלובס נמסר בתגובה: "קיימת התכתבות בין עורכי הדין, אך לא ידוע לנו על תביעה שהוגשה בנושא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully