וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאבדים את הבלמים: זהבי והחבר'ה עצבנים

6.12.2015 / 14:49

לאחר היוודע מותו של יוסי שריד, הספיק זהבי לכנות את חברתו לעיתון מעריב ליאורה גולדנברג שטרן "שרמוטה" ולאחל למותם של שלושה ח"כים מהימין תמורת יוסי שריד אחד. עכשיו הגיע שלב התגובות: "פתטי" ו"חבר קבוע בכנופיית דן בן אמוץ" - הן רק התמצית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מבוגר, בלי ילדים שצווח ומשתולל". ליאורה, זהבי וסג"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

זה היה סופ"ש פורה במיוחד עבור איש הרדיו הקולני נתן זהבי, שהספיק להסתכסך עם אנשי תקשורת מהימין ועם הקולגה שלו לעיתון "מעריב" ליאורה גולדנברג שטרן, על רקע מותו של יוסי שריד.

זו אינה הפעם הראשונה שזהבי יוצא נגד גולדנברג שטרן, העובדת איתו במעריב. לפני כשלוש שנים, בעקבות ראיון שהעניקה לאתר מאקו מבית קשת, כינה אותה זהבי "צואנית". ביום שישי בערב הוא החליט לקחת את הבוטות צעד קדימה, לאחר שכתבת מדור הרכילות של עיתון "מעריב" העלתה סטטוס בדף הפייסבוק שלה, שבו בישרה על מותו של יוסי שריד. ליאורה העלתה את הסטטוס עוד בטרם יצאה ההודעה הרשמית על מותו של שריד וזהבי, שהבחין בו, התקשה להתאפק וכתב בתגובה פוסט משלו: "הרכלניות השרמוטות שהן בדרך כלל מטומטמות ורעות שמחות לספר על מותם של אנשים חכמים. זה שלא כל המשפחה יודעת לא מזיז להן כלום בלב, כי אין להם לב".

גולדנברג שטרן אמרה לוואלה ברנז'ה בתגובה לדבריו של זהבי: "לו הייתי נתן זהבי, שהיה חבר קבע בכנופיית דן בן אמוץ – אחרי שהיום אנחנו יודעים מה עשה בן אמוץ בענייני מין והטרדות – הייתי מתביישת לצאת מהבית".

"איש פתטי, מבוגר, בלי ילדים, אז הוא יושב ברדיו וצווח ומשתולל"

זהבי: "הייתי נותן להוא למעלה שלושה תמורת אחד. היה לוקח את שרון גל, ינון מגל ואורן חזן ומשאיר לנו את יוסי לעוד כמה שנים"

זהבי לא הסתפק רק בחזית מול ליאורה, ובעקבות מותו של שריד, התפנה לפרסם בפייסבוק את ההגיג שעיצבן לא מעט אנשי תקשורת מהימין: "הייתי נותן להוא למעלה שלושה תמורת אחד. היה לוקח את שרון גל, ינון מגל ואורן חזן ומשאיר לנו את יוסי לעוד כמה שנים".

גל, שככל הנראה יגיב גם הערב בתוכניתו "כלכלי בלילה" בערוץ 20, כתב בתגובה: "תארו לכם, חלילה, איש ימין כותב כך על אנשי שמאל אחרי רצח גנדי ז"ל או לכתו של רפול ז"ל. תחשבו על זה רגע - כמה חוצפה, גועל ורוע יש בחלקים במחנה הזה - והכול עובר בשקט. אני בדרך כלל לא מתייחס לטקסטים מהסוג הטמא הזה, אבל הפעם חשוב לשתף, כי נתן זהבי (שוב) עבר את הגבול".

גם איש התקשורת אראל סג"ל, שבעבר כתב במעריב לצדם של זהבי וליאורה והגיש בעבר תוכנית עם זהבי, התייחס לאמירה האומללה. בתוכניתו "לא סותם ת'פה" ברדיו גלי ישראל, אמר סג"ל: "נתן זהבי איש פתטי, מבוגר, בלי ילדים, אז הוא יושב ברדיו וצווח ומשתולל".

"זהבי מתלונן על השפה של מגל אך כשעבדתי איתו שמעתי איך הוא מדבר על נשים ואין מה להשוות", הוסיף סג"ל, "לנתן זהבי מותר להגיד דבר כזה. מותר לו להגיד 'קח את שלושת צעירים האלו, תהרוג אותם, ותן לשריד לחיות עוד כמה שנים במקומם'. תאר לך מה היה קורה אם מישהו מהימין היה אומר דבר דומה. השנאה של אנשי השמאל היא, כביכול, שנאה שנונה, עם הומור, לא שנאה משיחית של הימין. אז זה מותר, זה בסדר.יש בהמות ומטומטמים בימין שמעלים פוסטים מיותרים, אין להם את הרוע והשנאה שיש בשמאל - שם אומרים את הדברים הכי גרועים אבל אומרים אותם יפה ולכן זה מותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully