וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היה ארוך? קבלו תקציר ב-120 שניות

7.12.2015 / 11:30

אף אחד לא ממש מרוצה מאורכן של מהדורות החדשות, גם לא אבי וייס, ולרשות השנייה לא מפסיקות להגיע תלונות של צופים. למרות זאת, בחדשות 2 החליטו למסד את הנושא ולהשיק פינה חדשה - שנותנת תקציר למהדורות, לא לפני שיונית לוי ציינה כי המהדורות "ארוכות ועמוסות"

יונית לוי. חדשות 2,
וייס הודה: "אנחנו נגררים". יונית לוי/חדשות 2

עכשיו זה רשמי, מהדורות החדשות ארוכות מהרגיל וכפי שזה נראה בחדשות 2 ו-10 לא מתכוונים לסיים אותן בשעה 21:00, למרות תלונות הצופים וחוסר שביעות הרצון מצד הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו ומצד חדשות 2 עצמן.

אמש (ראשון) השיקו במהדורה המרכזית בחדשות 2 פינה חדשה: סיכום מהדורת החדשות 120 שניות. "מהדורות החדשות, כפי שאולי שמתם לב, מעט יותר ארוכות בימים אלה וגם עמוסות ולכן החל מהערב בסיום המהדורה אנחנו נשדר את התקציר שלה או, אם תרצו, המהדורה ב-120 שניות", הסבירה המגישה יונית לוי לקראת עליית הפינה החדשה שכללה את כותרות המהדורה המרכזית.

לחדשות 2 לא נוח עם אורכן של המהדורות. הנטייה בנווה אילן היא לא להאריך את המהדורה והפינה החדשה היא חלק מאסטרטגיה והמלחמה מול חדשות 10. אין ספק כי ההקדמה של לוי הייתה יוצאת דופן. כמו כן, ניתן ללמוד מה באמת חושב מנכ"ל חברת חדשות 2 אבי וייס, על אורך המהדורות מדברים שאמר בשבועות האחרונים לפיהם הודה כי בחדשות 2 נגגרים אחרי חדשות 10.

אבל וייס לא יהיה הראשון לקצר את המהדורה המרכזית, בוודאי לנוכח האסטרטגיה המוכרת של חדשות 10 שמבקשת להאריך את המהדורה, משיקולי תדמית ורייטינג. מה שנותר לוייס הוא לומר על המסך שהמהדורות אכן ארוכות.

לא רק מנכ"ל חדשות 2 לא מרוצה מאורכן של המהדורות. גם הצופים לא מרוצים. כפי שפורסם לראשונה בוואלה ברנז'ה אורך המהדורות גורר עשרות תלונות של צופים. בשבועיים האחרונים הגיעו לרשות השנייה כ-10 תלונות בנושא אורכן של המהדורות. גם מנכ"ל הרשות השנייה ניר שוויקי התייחס לנושא והצהיר לפני כשלושה חודשים כי הנושא יטופל בהקדם, ובשבועות הקרובים אמורה מועצת הרשות השנייה להתכנס ולדון בנושא.

מחדשות 2 נמסר בתגובה: "השקנו פורמט חדש של חדשות המהדורה ב-120 שניות, ואנחנו מאמינים שמדובר במוצר חדש שיסייע לציבור הצופים לקבל את מיטב התכנים בתמצות. אנו מזמינים את הצופים להמשיך ולהצטרף אלינו מדי ערב לצפייה במהדורה המרכזית ומציעים למי שפספס לצפות בתקציר שיאי המהדורה. הפינה תעלה בפלטפורמות האונליין - עמוד הפייסבוק של חדשות 2 ואתרי מאקו ורשת".

טרם התקבלה תגובת הרשות השנייה לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully