וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: עונה שנייה ל"כפולים"

8.12.2015 / 12:49

בשבוע שעבר שודר הפרק השמיני והאחרון בסדרה שהניבה לקשת נתוני רייטינג נאים. כעת, כך נודע לוואלה ברנז'ה, למרות עלות ההפקה העומדת על כ-800 אלף שקלים לפרק, מתקיים מו"מ מתקדם עם היוצרים לצורך הפקת עונה נוספת

כפולים. קשת,
שיא צפייה לדרמה ישראלית. "כפולים"/קשת

זכיינית ערוץ 2 קשת צפויה לצאת בקרוב להפקת עונה שנייה של דרמת המתח "כפולים". למרות שעלות הפקת הסדרה מאוד יקרה בקשת מרוצים מנתונים שהניבה העונה הראשונה שהסתיימה ביום רביעי שעבר. לוואלה ברנז'ה נודע כי בימים אלו נמצאת הזכיינית בשלבים מתקדמים במו"מ עם יוצרי הסדרה לצורך הפקת עונה נוספת.

העונה הראשונה של "כפולים" הופקה על ידי חברת "טנדר הפקות" וכללה שמונה פרקים, שאותם יצרו מריה פלדמן, עמית כהן והבמאי הוא עודד רסקין. הפרק האחרון ששודר לפני שבוע וחתם את העונה הראשונה, הניב 29.4% צפייה ו-807 אלף צופים – הנתון הגבוה ביותר במספר הצופים לדרמה ששודרה בישראל. בנוסף, רשמה הסדרה ממוצע של 380 אלף צופים לכל פרק באתר הבית של הזכיינית, מאקו. בסך הכל נהנו בקשת ממוצע צפייה נאה מאוד לאורך העונה שעמד על 26.5%ו-736 אלף צופים.

אולם למרות נתוני הרייטינג, במהלך שידור העונה עלתה השאלה עד כמה רווחית הסדרה והאם מלבד חיזוק התדמית והיוקרה, היא הכניסה כסף לזכיינית. מבדיקת וואלה ברנז'ה עלה כי עלות כל פרק נאמד בסכום של יותר מ-700 אלף שקלים, והיו שהעריכו כי עלות כל פרק מגיעה לסכום של 840 אלף שקלים. אלא שעל אף ההשקעה הגבוהה, בעקבות השינויים בהרגלי הצפייה החליטו בקשת לשדר בחלקה הראשון של העונה שני פרקים ברצף במהלך ערב שידורים אחד, כמעט ללא הפסקות פרסומות.

אבל מלבד ההכנסות מפרסומות צפויה הזכיינית ליהנות מהכנסות נוספות בעקבות מכירת הסדרה לערוצי FOX הבינלאומיים שיפיצו את הסדרה בגרסתה הישראלית המקורית ב-127 מדינות, במקביל ליצירת אדפטציה אמריקאית לסדרה על ידי ענקית ההפקה וכן לערוץ הטלוויזיה הצרפתי +CANAL.

מלבד המו"מ סביב העונה השנייה ל"כפולים", נמצאות בשלבי פיתוח מתקדמים חמש סדרות דרמה נוספות עבור קשת. בימים אלו נערכים צילומי הסדרה הקומית החדשה של אדיר מילר "צומת מילר" ובחודש הבא יחלו צילומי העונה השנייה לסדרה שיצר אסי עזר "להיות איתה".

בנוסף, צולמו בשנה האחרונה דרמות שיעלו במהלך השנה הקרובה על המסך של קשת, בהן הסדרה "התסריטאי" של סייד קשוע, שהופקה במסגרת קופרודוקציה עם רשות השידור ומשודרת עתה בערוץ הראשון, עונה שנייה ל "יום האם" והדרמה הקומית "נופלות על הרגליים" שיצרה רותי רודנר.

בסך הכל השקיעה קשת בעשור האחרון יותר מ-300 מיליון שקלים בהקפת דרמות וכ-2.5 מיליארד שקלים בהפקות מקור ישראליות. לשם השוואה, בין השנים 2007 ל-2013 השקיעה הזכיינית 251 מיליון שקלים בהפקות מקור, לעומת 157.8 שהשקיעה רשת ו-179 מיליון שקלים בלבד שהשקיע ערוץ 10 המחזיק בשבעה ימי שידור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully