וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סדרת דוקו של Vocativ נמכרה לשואו טיים

וואלה ברנז'ה

14.12.2015 / 15:57

הסדרה, בת שמונת הפרקים תחת השם Dark Net, תעלה לשידור בפריים-טיים של רשת Showtime האמריקנית החל מחודש ינואר, וכבר נמכרה למספר גופי שידור נוספים ברחבי העולם

נתי כוכבי. ספק 500
"אורח חיים דיגיטלי". מתי כוכבי/ספק 500

סדרת דוקו של איש העסקים מתי כוכבי נמכרה לרשת Showtime האמריקנית. הסדרה, תחת השם Dark Net, מבוססת על "סיפורים ממעמקי האינטרנט". על פי יוצריה, מדובר ב"סדרת טלוויזיה תיעודית ראשונה מסוגה, במרכזה עומדות דמויות המנהלות אורח חיים דיגיטלי חריג ופרובוקטיבי, כגון פושעי רשת והאקרים, אנשים שהפכו את גופם למכונה, סוחרי מידע וכתות וקהילות חשאיות ומסתוריות".

מתי כוכבי יצר ופיתח את הסדרה בעזרת צוות תחקירנים, יוצרים ומומחי רשת ישראלים ואמריקנים של חברת המדיה Vocativ – פלטפורמת חדשות ותוכן, העושה שימוש בכלים טכנולוגיים ושיטות לניתוח ועיבוד מידע מעולם המודיעין. כלים ושיטות אלה מאתרים ברשת האינטרנט הפתוחה – וברשת ה-Darkweb – מידע, סיפורים ותופעות שאינם חשופים בדרך כלל לציבור הרחב באמצעות חיפוש שגרתי באינטרנט.

"הסדרה Dark Net חושפת את השוליים של הרשת ואיך הם נהפכים למרכזים ומשפיעים .מטרת הסדרה להדליק נורות אזהרה ולעורר מחשבה ודיון על הגבולות המיטשטשים בין חירויות הפרט, אבדן הפרטיות, גבולות החוק והמוסר ומוסכמות חברתיות בעידן הטכנולוגי שמשנה את חיינו – לטוב ולרע", אמר כוכבי.

הסדרה בת שמונת הפרקים תעלה לשידור בכורה בפריים-טיים ברשת Showtime האמריקנית החל מחודש ינואר, וכבר נמכרה למספר גופי שידור נוספים ברחבי העולם.

כוכבי הוא בעליה של חברת AGT international המתמחה בפתרונות אנליטיקה מתקדמים לעידן "האינטרנט של הדברים", ובעליה של חברת המדיה Vocativ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully