וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראות את האור: גרסת האתר החרדי

14.12.2015 / 16:35

באתר החרדי קוקר הרימו הילוך בכל מה שקשור לטשטוש פניהן של נשים, גם כאשר מדובר בזוג עדן הראל ועודד מנשה שמסבירים לעם ישראל בראיון לחג החנוכה כיצד גילו את האור כשהחלו להתקרב לדת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ילדים, איפה עדן? עדן המוסתרת ועודד מנשה/מערכת וואלה!, צילום מסך

באתר החרדי "קוקר" החליטו בתקופה האחרונה להחמיר ולטשטש פנים של נשים, גם כאשר מדובר במרואיינת כמו עדן הראל שמספרת על ההתקרבות לדת.

בראיון שפורסם היום (שני) באתר מספרים עדן הראל ועודד מנשה על ההתקרבות לדת ומצהירים: "גילינו את האור האמיתי". בראיון שצולם גם בווידאו ניתן לראות את פניה של הראל, אלא שבצילום שמלווה את הידיעה, המופיע גם בעמוד הראשי, הוחלט לטשטש את פניה של הראל.

ההחלטה לטשטש נשים, מתברר, התקבלה בחודשים האחרונים בעקבות תלונות של גולשים חרדים באתר שאחד משני בעליו הוא חילוני. "יש דעות חלוקות באתר ואני עצמי מתנגד לזה, זו בסך הכל תמונת אשה ולא תמונת אשה בפריצות", אומר עורך בכיר באתר, "אבל החלטנו בתמונות הראשיות לטשטש את הנשים כי זה מה שרוב הצופים וקוראים דורשים".

מהנהלת האתר נמסר בתגובה: "לאחר פניות רבות של גולשים, שביקשו שלא להיחשף לתמונות של נשים באתר החרדי, החלטנו שמטשטשים את התמונות. אם מישהו רואה עצמו נפגע - אנו מתנצלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully