וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את יוסי בן עטר

וואלה ברנז'ה

17.12.2015 / 11:31

בן עטר התחיל כמפיק וטכנאי ומשם עשה את כל הדרך עד להגשת תכנית בפריים טיים של האליטה הציונית דתית כאשר לפני כחצי שנה מונה לשמש ככתב הפרלמנטרי של גלי ישראל ורדיו דרום. השבוע הוא מתארח במדור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

גיל: 24

מה בעצם אני עושה: בשעות הבוקר והצהריים מסקר את משכן הכנסת עבור תחנות הרדיו גלי ישראל ורדיו דרום, על כל המשתמע מכך - חקיקה, פוליטיקה, דיווחים וכתבות על נושאים שונים וחוקים שלא מקבלים מספיק חשיפה תקשורתית, בדגש על הנגב, הפריפריה ויו"ש. לקראת ערב מתחיל לעבוד ביחד עם הצוות על תכנית הרדיו היומית שלי, המשודרת כל ערב בשעות 20:00 עד 22:00. בתכנית אני משתדל להתמקד בכל הנושאים שיכולים לעניין את מאזיניי בסיכום היום. מתחיל באקטואליה ועורך ראיונות עם ח"כים ושרים, ובהמשך משלב פינות שונות ומרתקות כמו איתמר בן גביר ודב הלברטל שמתווכחים פעם בשבוע על אירועי היום, שמעון ריקלין בפינה משלו וגם פינות פייסבוק, דייטים ומוזיקה, משחקי מאזינים וזמרים שמתארחים באולפן. כך שכל מאזין ימצא את הדברים האהובים עליו בשעתיים של התכנית.

השכלה: מתחיל שנה ראשונה בתואר ראשון במדעי המדינה ותקשורת.

תפקידים קודמים: לפני "גלי ישראל" עבדתי כמפיק במשרה קטנה ברדיו "קול חי'", עד לפני כ-5 שנים, אז הצטרפתי לרדיו גלי ישראל במקביל לשירות בצה"ל, בתחילה כטכנאי ואח"כ גם כרכז שידורי חוץ ועורך המוזיקה היהודית בתחנה.

מי פתח לך את הדלת לתעשייה: הכל התחיל מילדות, לאבא שלי (שמואל בן עטר) הייתה תחנת רדיו ששידרה לציבור הדתי והחרדי ('כל האמת') בתור ילד מיקרופון לא היה משהו שזר לי. ב-2008 נסגרה התחנה, ומעט אח"כ הכרתי את ישראל פריד מנכ"ל רדיו גלי ישראל, שפתח לי לא מעט דלתות ועל כך אני אסיר תודה לו.

איפה אתה בעוד 5 שנים: ממשיך בתחום. בתקווה לתקשורת הוגנת ומאוזנת.

מה אוכל לצהריים: אוכל של אמא. כשאני בכנסת אז אני סועד במזנון הח"כים ומחליף תפריטים בין חלבי לבשרי.

פרגן למתחרים: חברי הם מתחרי ויש כמה כאלה - דוד חכם מרדיו קול חי, שלצידו עבדתי לא מעט שנים, אוריה אלקיים מגל"צ, חזקי עזרא ברוך הכתב הפרלמנטרי של "ערוץ 7", עקיבא ווייס הכתב הפרלמנטרי של אתר "בחדרי חרדים", אבי גרינצייג עורך "בחדרי חרדים", מנדי גרוזמן מ"מקור ראשון" וכמובן אבא שלי ש"מתחרה" בי ומגיש תכנית ברדיו "קול ברמה" באותה שעה שאני מגיש את התכנית היומית בגלי ישראל, עובדה שלצערי מונעת ממני להאזין לו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully