וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדוע הוסרה כתבה על מחאת גל בק נגד שמעון מזרחי?

17.12.2015 / 13:10

מחאת אוהדי הפועל נגד שמעון מזרחי, יו"ר מכבי ועו"ד שייצג את הנהגת הדורסת, עמדה במרכז כתבה ששודרה בערוץ 5. אלא שזמן קצר אחרי פרסומה היא נעלמה מהאתר. גורמים בערוץ: מזרחי דרש להסירה. בערוץ מכחישים מכל וכל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגולשים חיפשו את הכתבה. שמעון מזרחי מתוך כתבתו של גבריאל היידו/מערכת וואלה!, צילום מסך

האם יו"ר מכבי תל אביב, עו"ד שמעון מזרחי, הצליח להסיר כתבה מאתר ספורט 5, שהציגה את מחאת גל בק בדרבי התל אביבי? הגרסאות בנוגע לשאלה חלוקות, אולם דבר אחד בטוח: אמש (רביעי) למשך ארבע וחצי שעות לא ניתן היה למצוא את הכתבה שלא ממש הייתה נוחה למזרחי.

ביום שלישי בערב הועלתה הכתבה של כתב ערוץ הספורט גבריאל היידו, שתיארה את מחאת אוהדי הפועל נגד יו"ר מכתבי תל אביב, שמעון מזרחי, שייצג את הנהגת הדורסת בבית המשפט. הצעקות, השלטים עם דיוקנו של בק ושלט ענק נגד מזרחי כיכבו בכתבה, לצד ראיון קצר עם כתבת ערוץ 1 יפעת גליק שחשפה את הפרשה יחד עם איילה חסון. גליק סיפרה למצלמה של ערוץ הספורט על התרגשותה ממדי המחאה בעקבות הסיפור שחשפה והיידו הזכיר את הפרסום האחרון של גליק על עו"ד מזרחי, לפיו הפגין חוסר אתיקה, לכאורה, בטיפולו בפצוע התאונה. יחד עם זאת, הובאו גם הקולות הבוטים של אוהדי הפועל בדרבי התל אביבי.

במהלך הלילה שיתף היידו את הכתבה בדף הפייסבוק שלו, אלא בשעות הבוקר היא נעלמה מאתר ספורט 5. הגולשים וחבריו של היידו הסבו את תשומת לבו והתלוננו על כך שהלינק אינו מוביל לכתבה. גם השאלות ותהיות בנוגע להסרתה החלו לצוץ על הדף של היידו.

משלב זה הגרסאות בנוגע לסיבות שהביאו להסרת הכתבה חלוקות. לטענת גורמים בערוץ הספורט מזרחי פנה לערוץ וביקש להסיר את הכתבה, ורק לאחר שהתברר לעורכים כי היא הועלתה בפייסבוק וכי לא מעט אוהדי ספורט נחשפו אליה לא נותר להם אלא להחזירה לאתר. אותם גורמים סיפרו לוואלה ברנז'ה כי מהשעה 11:00 בבוקר ועד 14:30 לפחות לא ניתן היה למצוא את הכתבה בספורט 5. כמו כן, לטענת גורמים בערוץ עצמו היה מי שלא הסתיר כי מזרחי היה זה שדרש כי הכתבה תוסר.

מזרחי, יש לציין, מקורב לאודי רקנטי, המחזיקה במניות במועדון מכבי תל אביב. אותו רקנטי הוא אחד משלושת הבעלים של קבוצת RGE, המחזיקה בערוץ הספורט. מנגד, בערוץ הספורט טוענים כי מדובר בכשל טכני. בערוץ מסבירים כי בעקבות שינויים במיקום הכתבה על גבי האתר, לא ניתן היה למצוא אותה אולם היא מעולם לא הוסרה. כמו כן מזכירים בערוץ שהכתבה הייתה מאוזנת ובמהלכה נמתחה ביקורת גם על אוהדי הפועל תל אביב והשימוש שהם עושים בפרשת גל בק במלחמתם נגד יו"ר מכבי.

שמעון מזרחי מסר בתגובה: "לא ביקשתי להוריד שום כתבה". מערוץ 5 נמסר בתגובה: "ערוץ הספורט מכחיש מכל וכל את הטענות המדוברות. כנהוג הכתבה עלתה לאתר ערוץ הספורט מיד לאחר שידורה במהדורת חדשות הספורט ונמצאת שם עד רגע זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully