וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ הילדים במאבק על שידור "המתבגרים"

17.12.2015 / 20:46

במעמד צד אחד הוצא צו מניעה נגד שידור הפרק שעוסק בהחפצת נשים ונזקי הפורנוגרפיה שאמור היה להיות משודר הערב. בערוץ פנו לבית המשפט בבקשה לאשר את שידור הפרק: "הניסיון של בעלי עניין זר להשתיק אותנו לא יצלח"

המתבגרים. צילום מסך
"נזק עצום לערוץ". המתבגרים/צילום מסך

הדיונים סביב הסדרה "המתבגרים" המשודרת בערוץ הילדים, הגיעו לבית המשפט המחוזי בתל אביב. לבקשת המכון לטובת הילד הוצא הערב (חמישי) צו מניעה נגד שידור הפרק, העוסק בהחפצת נשים ונזקי הפורנוגרפיה, ששובץ לשעה 20:30.

בערוץ פועלים בשעות האחרונות לביטול הצו וטוענים כי הוא ניתן מבלי שקיבלו הזדמנות להציג את נימוקיהם לשידור הפרק. בנוסף טוענים בערוץ כי "הסדרה 'המתבגרים' עוסקת בנושאים חשובים, רגישים ובוערים שמטרידים את בני הנוער והמתבגרים".

"מדובר בפרויקט שנעשה בהתאם לתוכנית הלימודים של משרד החינוך והוא אף קיבל את ברכתה של מועצת הכבלים והלוויין המפקחת על תכני הערוץ", הוסיפו בערוץ הילדים, "הניסיון של בעלי עניין זר להשתיק אותנו לא יצלח. אנו נעשה כל שיידרש על מנת לתת לצופינו תוכן איכותי, נחוץ ומעצב".

עו"ד שמוליק קסוטו, המייצג את הערוץ, טען בפנייתו לבית המשפט כי הבקשה הוגשה בסמוך למועד השידור, על מנת שהערוץ לא יוכל לפעול לביטולו. כמו כן, טען כי מועצת הכבלים והלוויין שמשמשת כגוף המפקח על הערוץ, אישרה את שידור הסדרה.

עו"ד קסוטו הוסיף כי "אי שידור התוכנית יגרום נזק עצום לערוץ הילדים שהשקיע ממון רב בהכנת התוכנית ובקידום התוכנית במשך כל השבוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully