וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרט אחד - שתי שפות

21.12.2015 / 12:45

לקראת סוף השבוע תיפתח החממה המקצועית לפיתוח יצירות דוקומנטריות המשלבות אנימציה, שבסופה יתמודדו 9 סרטים על תקציב פיתוח למימון המשך הפקה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משוררים באנימציה. "מלך היהודים"/מערכת וואלה!, צילום מסך

קרן קופרו לשיווק סרטי תעודה תשיק לקראת סוף השבוע את "אנימדוק" - חממה מקצועית לפיתוח יצירות דוקומנטריות המשלבות אנימציה. בפרויקט ייטלו חלק תשעה יוצרים דוקומנטרים, שנמצאים בימים אלו בתהליכי עבודה על סרטים חדשים הכוללים אלמנטים אנימטורי בולטים. לכל במאי תיעודי יוצמד מנטור מעולם האנימציה הישראלי, ויחד הם יעברו תהליך עבודה שבמהלכו יבנו תיק הפקה משותף לסרט. בהמשך ינתן להם ייעוץ עם מפיק מנוסה שיבחן את תיקי ההפקה.

בסוף התהליך, שנקבע לחודש מאי 2016, יציגו הבמאים את הפרויקטים שגובשו בפני משקיעים ושותפים פוטנציאליים מחו"ל, במסגרת "שוק קופרו" הבא. בין הפרויקטים תתקיים תחרות, והפרויקט הזוכה יקבל מענק כספי מקרן רבינוביץ' למימון המשך ההפקה.

את החממה יפתח יום עיון מיוחד שיתקיים ביום חמישי בסינמטק ירושלים. ביום העיון יוצגו שמונת המנטורים של החממה – גילת פרג שניהלה בעבר את מחלקת האנימציה של "טלעד" ואצרה את החממה ביחד עם אורנה ירמות, מנכ"לית קופרו, שרון גזית, יעל עוזסיני, ריקרדו ורדסהיים, שרה ג'יין, יואב בריל, מעין צוריאל ושרה חתוכה. בהמשך יתקיימו 3 הרצאות קצרות של חוקרי אנימציה, בהם העיתונאי שאול אמסטרדמסקי מכלכליסט. בנוסף תתקיים כיתת אומן של הבמאי יאיר קדר ויוצר האנימציה ירון שין JEWBOY, שיספרו על עבודתם המשותפת בפרויקט הדוקומנטרי "העברים", שתיעד שורת משוררים עבריים, ובהם חיים נחמן ביאליק, לאה גולדברג, רחל, זלדה ויונה וולך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully