וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחדשות תחילה: הרשות השנייה לא אישרה את לוח השידורים של ערוץ 10

21.12.2015 / 12:51

עוד בטרם אישרה הרשות את הארכת המהדורה של חדשות 10, הגיש הערוץ לוח שידורים שבו היא מסתיימת מדי ערב בשעה 21:20. בוועדת הטלוויזיה דחו את הלוח והערוץ ייאלץ להגיש חדש. גורמים בערוץ: "משונה שהרשות מאשרת הארכת זמני ריאליטי אבל מסרבת לאשר שידורי חדשות"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחכים לההכרעה. חדשות 10/מערכת וואלה!, צילום מסך
גורמים בחדשות 10: "יש לנו הערכה מה עומד מאחורי סתימת הפיות הזאת"

לפני כשבוע הופיע מנכ"ל חדשות 10 גולן יוכפז בפני מועצת הרשות השנייה שדנה בבקשתו להאריך את המהדורה עד השעה 21:30. הבקשה להאריך את המהדורה מונחת על שולחן המועצה כבר ארבעה חודשים, ובכל זאת בחדשות 10 ביקשו להמתין עם קבלת ההחלטה עד שמנכ"ל הערוץ יוסי ורשבסקי יוכל להופיע בפני הוועדה. בסופו של הדיון הקצר החליטה יו"ר הרשות אוה מדיז'בוז' לדחות ב-30 יום את קבלת ההחלטה.

למרות זאת ועל אף שטרם התקבלה החלטה בנוגע לאורכה של המהדורה המרכזית, הגיש היום ערוץ 10 את לוח השידורים לחורף 2016, שבו תוכניות הפריים טיים משודרות החל מהשעה 21:20.

בוועדת הטלוויזיה של הרשות השנייה בראשות דורלי אלמגור, הוחלט שלא לאשר לערוץ את לוח השידורים. בוועדה הבהירו לערוץ כי יש להגיש לוח שידורים מתוקן, לא ייאוחר מעוד שלושה ימים, שבו המהדורה המרכזית מתחילה בשעה 20:00 ומסתיימת ב-21:00.

יצויין כי עד שתינתן ההכרעה בנושא המהדורה, אמורה חברת חדשות 10 להגיש בקשה בקשה להארכה בכל ערב מחדש.

תגובת הרשות השנייה לא התקבלה, כך גם זו של ערוץ 10, אולם גורמים בחדשות 10 אמרו היום לוואלה ברנז'ה כי "משונה שהרשות השניה מאשרת הארכת זמני ריאליטי אבל מסרבת לאשר שידורי חדשות. יש לנו הערכה מה עומד מאחורי סתימת הפיות הזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully