וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורלי וילנאי הגישה תלונה על עדות שקר

22.12.2015 / 15:32

פרשת וילנאי-מרוז-דרוקר נמשכת עם התייצבותה של וילנאי בתחנת המשטרה לצורך הגשת תלונה נגד כוכבת הטור של דרוקר שייצגה את אחת המתלוננות נגד סילבן שלום. בנוסף, שלח הזוג לדרוקר מכתב התרעה לפני תביעת לשון הרע

אורלי וילנאי מגישה תלונה במשטרה 22.12.2015. דרור עינב
"כל מה שצוטט הוא שקר וכזב". אורלי וילנאי/דרור עינב

אורלי וילנאי הגישה לפני דקות אחדות תלונה נגד עו"ד רוני אלוני, שעדותה במשטרה נגד וילנאי כיכבה בפוסט שפירסם העיתונאי רביב דרוקר נגד וילנאי ובן זוגה גיא מרוז - כך נודע לוואלה ברנז'ה.

אתמול (שני) בעקבות מאמר שפירסמה וילנאי בעיתון הארץ, כתב רביב דרוקר פוסט בו תקף את בני הזוג, שכלל את עדותה במשטרה של עו"ד רוני אלוני המייצגת את מ', אחת המתלוננות נגד סילבן שלום. על פי העדות של עו"ד אלוני וילנאי איימה עליה: "במשך דקות ארוכות צרחה עליי צרחות אימים, הכפישה את המתלוננת, אמרה את שמה והעבירה מסרים מאוד מאיימים כמו 'לא עושים דבר כזה', 'זה לא יעבור לסדר היום', 'איך את מעיזה לייצג אותה' רק אחרי דקות ארוכות שבהן היא צעקה בצורה ממש אלימה וגידפה את המתלוננת באוזניי, רק אז היא נזכרה לומר לי כי היא מכירה אישית את סילבן ושהוא בחיים לא היה עושה דבר כזה".

בעקבות הפוסט של דרוקר, הודיעו וילנאי ומרוז בדף הפייסבוק של תוכנית הבוקר בהגשתם, כי לבקשת מנכ"ל ערוץ 10 יוסי ורשבסקי, השוהה בחו"ל בנסיבות משפחתיות, החליטו להמתין עם תגובתם לדרוקר, העובד גם הוא בערוץ 10.

ואולם, למרות שמיתנו את תגובתם הגישה וילנאי תלונה במשטרה נגד עו"ד אלוני על עדות שקר. "כל מה שצוטט מילה במילה מעדותה במשטרה הוא שקר וכזב. אני לא מוכנה שהיא תכפיש את שמי. אני מעולם לא איימתי עליה".

בנוסף, למרות שבני הזוג נמנעים בשלב זה לתקוף את דרוקר, לוואלה ברנז'ה נודע כי השניים שלחו מכתב התרעה לפני תביעת לשון הרע נגדו באמצעות עורך דינם גדעון פישר בו הם דורשים את התנצלותו והסרת המאמר מהרשת. דרוקר מסר בתגובה: "לאור בקשת מנכ"ל הערוץ החלטתי שלא להגיב בשלב זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully