וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעון יום, מעון לילה

23.12.2015 / 15:18

לטענת יואב יצחק, ידיעה שפרסם לפני יומיים בה פרטים על חקירת מעונות ראש הממשלה הוצגה במהדורה המרכזית של חדשות 10 כפרסום ראשון של ברוך קרא. וואלה ברנז'ה מוותרת מראש על הקרדיט

יואב יצחק נגד ברוך קרא. רונן פדידה,ראובן קסטרו, מערכת וואלה! NEWS
"בשביל להעתיק אפשר להקצות לדרוקר עוזר". ברוך קרא ויואב יצחק/מערכת וואלה! NEWS, רונן פדידה,ראובן קסטרו

העיתונאי יואב יצחק תוקף את הכתב ופרשן המשפטי של חדשות 10 ברוך קרא, בטענה שקרא הציג במהדורה המרכזית כפרסום ראשון מידע שנחשף כיממה לפני באתר של יצחק News1. אמש (שלישי) המהדורה המרכזית של חדשות 10 נפתחה עם קרא שהוצג כמי שהצליח להביא מידע ופרטים נוספים בנוגע לחקירת מעונות ראש הממשלה. קרא דיווח כי עו"ד יעקב וינרוט פנה ליועמ"ש עו"ד יהודה וינשטיין, וביקש שלא לחקור את שרה נתניהו בשל מצבה הנפשי.

לטענת יצחק, הדברים שאמר קרא נשמעו מוכרים. לטענתו, כיממה לפני השידור בערוץ 10, הוא חשף את הדברים באתר שבבעלותו, וקיבל עליהם קרדיט בכלי תקשורת אחרים. יצחק החליט שלא לוותר. הוא פנה למנכ"ל חדשות 10 גולן יוכפז, ואף שלח תגובה נרחבת בוואטסאפ ובדף הפייסבוק שלו.

"שלום לך, ברוך קרא. פרסום ראשון? הכעסת אותי. אני מבין שאתה נעדר אתיקה בסיסית, אין לך שום בושה, במקום לטרוח ולעבוד ולהשיג סקופים בעצמך, ולהעמיד את כישוריך במבחן מקצועי, אתה גולש ב-News1 ומעתיק... פעם אחר פעם", כתב יצחק, והמשיך בשלל תיאורים והשמצות.

מול טענותיו של יצחק ניצבות טענות חדשות 10, לפיהן בבוקר יום שלישי נודע שבשונה מהפרסומים אמש כן התקיימה פגישה בין ווינשטיין לוינרוט ועד אותו רגע לא היה שום פרסום על תוכן הפגישה. יצוין כי באותה יממה הרשת הייתה גדושה בשמועות ודיווחים לא רשמיים, לרבות ב-NEWS 1, על כך שאחד מקווי ההגנה הפוטנציאלים הוא מצבה הנפשי של שרה נתניהו וככל הנראה גם בחדשות 10 הכירו אותם, אך השאלה שנותרה פתוחה הייתה מה נאמר באותה פגישה שהתקיימה בין השניים.

בחדשות 10 בחרו שלא להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully