וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבדקת האפשרות: עמית סגל או טלי בן עובדיה לתפקיד סמנכ"ל החדשות בתאגיד

29.12.2015 / 13:10

לוואלה ברנז'ה נודע כי מלבד המועמדים שניגשו למכרז, בתאגיד פנו גם לעמית סגל וטלי בן עובדיה בהצעות לשמש בתפקיד, ואף נערכו בדיקות ראשוניות בנוגע להתאמתם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פנייה לא רשמית. סגל ובן עובדיה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתאגיד השידור הציבורי נמשכים החיפושים אחר סמנכ"ל חדשות. לוואלה ברנז'ה נודע כי מלבד המועמדים שניגשו למכרז, בתאגיד העלו את האפשרות שעמית סגל או טלי בן עובדיה ישמשו בתפקיד. גורמים מתוך התאגיד ערכו בדיקות ראשוניות בנוגע להתאמתם של השניים לקריטריונים שנקבעו ואף נעשו פניות לא רשמיות.

היום הודיע התאגיד על מינויים של שלושה סמנכ"לים: העורך הראשי של רשות השידור שמעון אלקבץ נבחר לתפקיד סמנכ"ל הרדיו בתאגיד, עורך אתר nrg אלעד טנא מונה לסמנכ"ל חטיבת הדיגיטל ומנהלת חטיבת הפקת התכניות של הטלוויזיה החינוכית דינה לניר נבחרה לתפקיד סמנכ"לית חטיבת הטלוויזיה. שלושת המינויים הצטרפו לבחירתה של גל שטרנברג לתפקיד סמנכ"לית משאבי אנוש.

ואולם, בתאגיד מתקשים בשלב זה למצוא סמנכ"ל לניהול מערכת החדשות המשולבת, הכוללת את הטלוויזיה, הרדיו והפלטפורמות הדיגיטליות. השמות שעלו כמועמדים למכרז לתפקיד כללו את אילה חסון, שמעון אלקבץ, אלעד טנא ומשה נסטלבאום ששימש בעבר כמנהל חטיבת החדשות של ערוץ 1. ואולם, חסון החליטה לפרוש מהתהליך לטובת המעבר לחדשות 10 ואלקבץ וטנא נבחרו לתפקידים אחרים שעליהם התמודדו במקביל.

בתוך כך החלו בתאגיד לבדוק אפשרויות של אנשי חדשות שלא הגישו את מועמדותם. אחד מהשמות שעלו כמועמד אפשרי הוא שמו של הכתב הפוליטי של חדשות 2 עמית סגל. מועמדותו נבדקה, בפרט לאור העובדה שאינו עומד בכל הדרישות לתפקיד, כפי שצויינו במכרז, בהם ניסיון ניהולי. בכל זאת, נעשתה פנייה לא רשמית לסגל שלא הבשילה לכדי מו"מ וכפי שזה נראה לא יימשכו המגעים לצורך מינויו לתפקיד.

בתאגיד בדקו גם את האפשרות שבן עובדיה תשמש בתפקיד. אל בן עובדיה שפרשה מתפקידה כעורכת "שישי" ונפרדה ממערכת חדשות 10, נעשתה גם כן פנייה לא רשמית, לאחר שנבדקה מידת התאמתה לדרישות התפקיד. גם במקרה של בן עובדיה הפנייה הלא רשמית טרם הבשילה לכדי מו"מ, אולם לא בטוח שהתהליך נעצר.

בן עובדיה הייתה ממקימי חדשות 10 ושימשה כסמנכ"ל החדשות והעורכת הראשית של המהדורה המרכזית. קודם לכן הייתה עורכת "אולפן שישי" ועורכת המהדורה המרכזית בחדשות ערוץ 2. כמו כן שימשה כעורכת "משעל חם" עם נסים משעל וכראש מערכת החדשות של Ynet. לפני שחזרה לחדשות 10, לתפקיד עורכת מהדורת שישי, יצרה בן עובדיה סרטים דוקומנטריים עבור קשת בערוץ 2 וכן כסמנכ"ל תוכן וכעורכת ראשית של אתר וואלה!NEWS.

על פי גורמים המעורבים בפרטים, שמה של בן עובדיה עלה גם כמועמדת אפשרית לתפקיד מנהלת חטיבת החדשות של גל"צ, במקומו של ספי עובדיה שעזב את התפקיד לטובת חדשות 10 לפני כחצי שנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully