וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בקיוב: מי זז השבוע?

8.1.2016 / 8:15

כתבים חדשים ואחת ותיקה ב-mako • מינוי חדש גם בחדשות 2 Online • ומי תדברר את משרד התרבות שבראשו השרה שמנהלת את המלחמה בגלגלצ • ויש עוד, הכל בפנים

שלט לזזים בקיוב. ShutterStock
שלט לזזים בקיוב/ShutterStock

שוב שינויים במערך הדוברות בסביבתה של השרה מירי רגב: גיא ענבר מי ששימש בחודשים האחרונים כממלא מקום דובר משרד התרבות והספורט, נפרד מהתפקיד לטובת ניהול מחלקת המשברים במשרד יחסי הציבור של רונן צור. ענבר שימש עד הבחירות האחרונות לכנסת כדוברו של מי שהיה השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ'. לפני כן שימש כדובר מתאם פעולות הממשלה בשטחים וכדובר פיקוד דרום. לתפקיד דוברת המשרד נכנסת נעמה רוזנברג - ששימשה כדוברת המכון הוולקני.

תזוזת באתר mako מבית קשת: דרור לרמן הצטרף ככתב ערוץ התכניות. לפני כן עבד לרמן כשלוש שנים בתפקידי תוכן שונים בערוץ ספורט 1, צ'רלטון. גם גילי נוי הצטרפה לאתר ככתבת ערוץ המוזיקה, והיא מחליפה בתפקיד את נועם ברדין. ואחרון ב-mako: יפעת הללי חזרה מחופשת לידה לתפקיד כתבת ערוץ הסלבס של האתר, שאותו היא עושה מאז הקמתו.

מינוי חדש גם בנווה אילן: אור גלזר מונה לרכז מערכת חדשות 2 Online. גלזר עובד מזה 7.5 שנים בחדשות 2. הוא שימש בשנים האחרונות בין היתר כראש דסק בחדשות 2 Online ולפני כן כעורך משנה ב"מהדורה המרכזית".

אולפן דינמי בבית הוורד

שינויים גם בערוץ 10: לנוה לוי הספיקו חודשיים בלבד בצוות העריכה של "אורלי וגיא" והוא עובר ל"הכל כלול" של הערוץ. לוי שישמש כעורך התוכנית שימש כעורך בערוץ 20.

עוד בערוץ: רן שריג כותב בימים אלו סדרה קומית שאותה יביים רם נהרי ותפיק חברת דורי מדיה דרסט. שריג, מיוצרי "רמזור" של קשת, יעסוק הפעם באב לשלוש בנות שגרוש בפעם השנייה, שמתמודד עם הנשים לשעבר, הנושים וחובות הכספיים. בינתיים קיבלה הסדרה שמזכירה ולא במקרה את חייו של שריג, את השם זמני "הסדרי ראיה".

ולסיום: אורי אבן עוזב את "הצינור" לטובת תפקיד רכז מערכת ב"ארץ נהדרת" של זכיינית ערוץ 2 קשת. אבן, שהצטרף לתוכנית לפני חמש שנים שימש תחילה כתחקירן ולאחר מכן ככתב. הוא נפרד בפוסט ארוך בדף הפייסבוק שלו, שבו כתב בין היתר: "5 שנים מאחורי הדלת הזאת ישבתי בצפיפות ובדוחק יחד עם האנשים הטובים ביותר שיש. עם סיירת מובחרת אבל צנועה שהצליחה יום יום לחדש ולהשאיר אבק למערכות גדולות ושבעות ממנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully