וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך העשב הפך לגינה?

10.1.2016 / 17:38

בשבוע שעבר קבע כתב ידיעות אחרונות בן-דרור ימיני שהמחבל נשאת מלחם הוא "עשב שוטה", היום קבע אותו הכותב: "הוא לא לבד". ימיני לוואלה ברנז'ה: "אין שום סתירה בין שני הטורים, פניתי לציבור במגזר הערבי כדי שישמיעו גינוי"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם וגם. שני הטורים של בן דרור ימני/מערכת וואלה!, צילום מסך

בן-דרור ימיני הקדיש לפחות פעמיים טור בנושא המחבל נשאת מלחם. בשתי הפעמים הופיע הטור בשער עיתון ידיעות אחרונות, אלא שבעוד בשבוע שעבר קבע ימיני כי מלחם הוא "עשב שוטה", בטור שפורסם היום קבע ימיני כי "הוא לא לבד".

ביום ראשון שעבר, לאחר הפיגוע בתל אביב, פרסם ימיני טור שבו קבע כי המחבל הנמלט הוא יוצא דופן במגזר הערבי. את הדברים כתב עוד לפני שעלו החשדות נגד משפחת מלחם על כך שסייעה למחבל להסתתר, וציין בן השאר: "יש הסתה. יש מסיתים. אבל משפחת מלחם, שהרוצח יצא מקרבה, מייצגת את רוב ערביי ישראל כאשר היא מגנה ומסתייגת".

גם היום (ראשון) התייחס ימיני למחבל שמשתייך למגזר הערבי בישראל ושעל פי החשד זכה לסיוע נרחב מבני משפחתו וחבריו בכפר ערערה שבו הסתתר. הפעם כתב ימני כי מלחם אינו לבד, וציין בן השאר בטור שבו פנה אל ידידו ס', תושב הכפר שבו חוסל מלחם: "לצערי, יהיו עוד נשאת מלחם. הרי אלפים במגזר שלך תומכים בטרור, ואין צורך ביותר מאחוזי בודדים כדי להפוך את החיים של כולנו לסיוט".

וכיצד מסביר ימיני את הפער בין עמדותיו? "אין שום סתירה בין הטורים, גם מתוך היכרות עם המשפחה, בטור השני אני פונה לרוב המגזר הערבי ובעצם אומר להם 'תקומו, תגנו'. אני לא אומר שכולם טרוריסטים", מסר בתגובה לוואלה ברנז'ה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully