וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

HOT נערכת לשידורים על גבי האינטרנט

11.1.2016 / 11:15

פרסום ראשון: חברת הכבלים נערכת להתמודדות עם התחרות שמציבות השחקניות החדשות בשוק - בראשן סלקום TV ונטפליקס - ותשיק בקרוב שידורים בטכנולוגיית OTT. וואלה ברנז'ה עם הפרטים הראשונים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התשובה לפרטנר? HOT/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת הכבלים HOT מתכוונת להשיק בקרוב מערך שידורים על גבי האינטרנט - כך נודע לוואלה ברנז'ה.

השקת סלקום TV, הכוונה של פרטנר להיכנס לשוק השידורים והנחיתה של נטפליקס בישראל, אמנם טרם שינו את יחסי הכוחות בשוק, אולם בחברת הכבלים מתקשים להתעלם מהשחקנים החדשים. החברות שמציעות שידורים על גבי האינטרנט מעניקות תוכן במחיר נמוך באופן משמעותי מחבילות הכבלים, הן נעדרות רגולציה ואינן מחויבות בהשקעה בהפקות מקור.

ב-HOT מודעים לשינויים בהרגלי הצפייה, למרות שהצפייה הביתית באמצעות חברות הכבלים והלוויין עדיין שומרת על כוחה. לוואלה ברנז'ה נודע כי במקביל לחיזוק התשתית הטכנולוגית לצפייה המוכרת, מתכוונים בחברה להשיק בקרוב שידורים בטכנולגיית OTT - Over The Top, המאפשרת שידור באמצעות רשת האינטרנט.

גורמים בשוק השידורים העריכו כי בכוונת חברת הכבלים ליצור מוצר משלים וזול יותר שיאפשר התמודדות עם השינויים בהרגלי הצפייה, יחד עם זאת החברה לא תמהר להיפרד המיתרונות שהפכו אותה לטלוויזיה הרב ערוצית שמחזיקה על פי הערכות ביותר מ-40% מהשוק. היתרונות נעוצים בעיקר בטריפל שמציעה החברה, הכולל גם טלפון קווי ואינטרנט.

מ-HOT לא התקבלה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully