וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד לערוץ 10: החדשות - עד השעה 21:00

11.1.2016 / 16:25

מועצת הרשות השנייה דחתה את בקשת ערוץ 10 וחדשות 10 וקבעה כי מהדורות החדשות המרכזית תחזורנה לשעה אחת בלבד. בנוסף, הודיעה הרשות כי מעתה לא תאשר את הארכת המהדורות מדי ערב, כפי שהיה נהוג בחודשים האחרונים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חוזרים לשעה. חדשות 10/מערכת וואלה!, צילום מסך

מועצת הרשות השנייה דחתה היום (שני) את הבקשה שהגישו חדשות 10 וערוץ 10 להאריך באופן קבוע את המהדורה המרכזית ב-20 דקות, כך שתסתיים בכל ערב בשעה 21:20.

החלטת מועצת הרשות השנייה לא הייתה מפתיעה, בפרט לאחר הסקר שהופץ אתמול לפיו מרבית הציבור סבור כי המהדורות ארוכות מדי. היום הופיעו בפני המועצה מנכ"ל הערוץ יוסי ורשבסקי, מנכ"ל חדשות 10 גולן יוכפז, סמנכ"לית הרגולציה של הערוץ דבורה קמחי והיועץ המשפטי של הערוץ יורם בונן.

לפני מספר חודשים הגיש הערוץ את הבקשה להאריך את המהדורה והיום בתום הדיון המאוד אמוציונאלי, הודיעה המועצה כי החליטה לאחר שימועים ודיון מקיף לדחות את בקשת הערוץ. המשמעות: מהדורות החדשות בשני הערוצים יסתיימו כמוגדר בכללים עד השעה 21:00 מדי ערב.

המועצה התייחסו גם לעובדה שבחודשים האחרונים מדי ערב מקבלות חברות החדשות אישור להאריך את המהדורות וקבעו כי מעתה יותר אישור להאריך את המהדורה רק באירוע חירום משמעותי שלא ניתן להיערך אליו מראש.

אוה מדז'יבוז', יו"ר הרשות השנייה, מסרה בתגובה: "להתארכות מהדורות החדשות מעבר לשעה השלכות רחבות על תרבות הפריים טיים בישראל ועל אופי המהדורות. לאחר דיון מעמיק ושימוע מקיף, אני בטוחה שהשבת המצב על קנו ותחימת מהדורות החדשות למסגרת של שעה, מאזנת בצורה הטובה ביותר בין האינטרס הציבורי למהדורות חדשות מקיפות למגוון על המסך, מתן ביטוי לשידורי דרמה וחשיפה של שידורי הפריים טיים למגוון קהלים. אני בטוחה כי חברות החדשות של שני הערוצים ימשיכו במילוי תפקידם הציבורי על הצד הטוב ביותר במסגרת הזמנים הקבועה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully