וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ 20 שופך עוד שמן למדורת המהדורות: "חופש הביטוי אינו מונופול"

וואלה ברנז'ה

13.1.2016 / 12:11

על רקע בקשת ערוץ 10 להאריך את מהדורות החדשות, אראל סג"ל תוקף את חדשות 2 ו-10 המתנגדות לתיקון הרישיון של הערוץ: "אותם ערוצים שצועקים שסותמים להם את הפה הכריזו במקביל על מלחמת חורמה נגדנו". צפו

יח"צ - חד פעמי

נמשכת הסערה סביב החלטת הרשות השנייה השבוע שלא לאשר לערוץ 10 את הארכת מהדורות החדשות. אמש פתח אראל סג"ל התוכנית "הפטריוטים" בערוץ 20 במונולוג התוקף את כלי התקשורת המתנגדים לתיקון הרישיון של הערוץ כך שיוכל לשדר חדשות. "אתם בטח שואלים את עצמכם מתי יתירו לנו לשדר חדשות", אמר סג"ל, "האם לא הגיע הזמן לשמוע זוית אחרת, זוית שונה, כזו שקשה למצוא בין אברמוביץ' לדרוקר או בין יונית לאושרת קוטלר. אתם שאלתם? אנחנו עונים".

"בטח שמעתם שהמדינה החליטה אתמול לקצר את מהדורת החדשות בערוץ 2 וערוץ 10 לשעה. שני הערוצים קפצו מיד וצעקו 'סותמים לנו את הפה!'. אלא מה, אותם ערוצים בדיוק הכריזו במקביל על מלחמת חורמה: לסתום את הפה לערוץ 20. בלי אקטואליה מזוית שונה, בלי פרשנות הוגנת, בלי דיווחים. תשאלו אותם: 'רק לכם מגיע?!'. "בטח", הם יענו לכם. "בדמוקרטיה הישראלית אין מקום ליותר מידי ערוצים, השיח הציבורי הוא בלעדי שלנו", הם אומרים. "חופש הביטוי הוא מונופול". נראה לכם?!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully