וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא ייאמן שכלי תקשורת מרכזי משתף פעולה עם טשטוש נשים"

18.1.2016 / 12:14

לגיליונות ישראל היום, המופצים בכ-300 אלף עותקים, צורף הבוקר מוסף מיוחד של "ישיבת ישועות בעמוקה", לעידוד נשים להירשם בספר הזיווגים ולמצוא גאולה - והכל בפנים מטושטשות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בעזרת השם והכסף. שער המוסף שצורף ל"ישראל היום"/מערכת וואלה!, צילום מסך

קוראי ישראל היום קיבלו הבוקר (שני) מוסף מיוחד שצורף לעיתון, שקרא לרווקים ובעיקר לרווקות להירשם לספר הזיווגים ולפקוד קברי צדיקים, בליווי עדויות ותמונות נשים בפנים מטושטשות.

המוסף, בן 12 עמודים בפורמט מוקטן, צורף לגיליונות ישראל היום המופץ - כך על פי ההצהרה בכותרת - בכ-300,000 עותקים. המוסף, שהשתמש בפלטפורמת ההפצה של העיתון היומי, קורא לנשים להירשם בספר הזיווגים ולאחר הזכייה בישועה גם לבקר בקברו של הצדיק רבי יונתן בן עוזיאל בעמוקה.

כמה מקוראי ישראל היום הופתעו מהתוכן שצורף לעיתון, בפרט מתמונותיהן של הכלות שסיפרו במשמחה על הזיווג והישועה שמצאו אולם בפנים מטושטשות. "לא ייאמן שבשנת 2016 כלי תקשורת מרכזי בישראל ולא של המגזר ההחרדי משתף פעולה עם טשטוש נשים", אומרת אשת תקשורת שנתקלה גם היא הבוקר במוסף.

ולמי שתוהה מאין הכסף להפצת המוסף בעיתון הנפוץ בישראל: מתברר שעבור ישועה וזיווג ישנם שני מסלולים לתשלום - האחד של 96 שקלים לחודש למשך 28 חודשים והשני של 150 שקלים למשך 18 חודשים.

מישראל היום ומישיבת ישועות בעמוקה טרם התקבלו תגובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully