וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור רפאלי נגד חיים לוינסון: תובע 100,000 שקלים

20.1.2016 / 11:55

עיתונאי הארץ שיצא נגד האפליקציה המאפשרת שליחת הודעות אנונימיות, פרסם את מספר הטלפון של היזם כדי שניתן יהיה לסמס גם לו. בתגובה הגיש רפאלי תביעה שבה ביקש להורות על הסרת הפוסט, לא לפני שטען כי הביקורת מופנית כלפיו רק מפני שהוא האח של

חיים לוינסון באזכרתו של דב יודקובסקי. נמרוד סונדרס
"אילן גבוה". חיים לוינסון/נמרוד סונדרס

המלחמה שפתח עיתונאי הארץ חיים לוינסון נגד האפליקציה "בליינדספוט" הגיעה לבית המשפט. דור רפאלי היזם שעומד מאחורי האפליקציה והאח של בר, הגיש תביעה נגד לויסון בדרישה להסיר את הפוסט שבו מופיע מספר הטלפון של רפאלי ופיצויים בסך 100,000 שקלים.

האפליקציה "בליינדספוט" שמאפשרת העברת מסרים והודעות אנונימיות, מעוררת ביקורת רבה ואף מחאה בעקבות השימוש האלים ופוגעני שעושים בה המשתמשים. בין המבקרים הבולטים נגד האפליקציה גם העיתונאי לוינסון, שבתחילת השבוע פרסם בדף הפייסבוק שלו את מספר הטלפון של רפאלי וציין: "זה הנייד של דור רפאלי, היזם של אפליקציית בליינדספוט. מכיוון שהוא אוהב סמסים אנונימים, למה שלא תסמסו לו כמה הוא גדול?".

בתגובה הגיש רפאלי תביעה נגד לוינסון בטענה ש"גרם לפגיעה קשה ביותר באורחות חייו, ולקושי של ממש להמשיך ולנהל את חייו הן במישור הפרטי והן במישור העסקי".

רפאלי, המשמש מנהל צוות פיתוח עסקי בחברה שיזמה את האפליקציה מעוררת הביקורת, טען כי הביקורת מופנית כלפיו רק משום שהוא האח של הדוגמנית ולמרות שאינו הבעלים של החברה ואין ביכולתו לסגור את האפליקציה.

בתגובה לדברים אמר לוינסון לוואלה ברנז'ה: "אין אלא להיתלות באילן גבוה כדור רפאלי עצמו ובדבריו המכוננים שאמר עם השקת האפליקציה: 'רוב המשתמשים פשוט רוצים לפלרטט, לעבוד על חברים או לשתף מידע סודי שאחרת היו פוחדים לחשוף. המדיה החברתית עמוסה בתגובות מזויפות – כאילו מדובר בגרסה צבועה של החיים. אנו רוצים שאנשים ייהנו והכי חשוב שהם יהיו אמתיים אחד עם השני'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully