וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטרית על השכר במגה: "אם הייתי גבר לא היו אומרים כלום"

21.1.2016 / 9:23

אשת יחסי הציבור רותי שטרית הדפה את הביקורת על השכר הגבוה שקיבלה מרשת מגה. "לא קיבלתי שקל מעל מה שמגיע לי, עבדנו קשה מאוד"

רות שטרית. אביב חופי
רות שטרית/אביב חופי

רותי שטרית הדפה הבוקר (חמישי) בראיון בגלי צה"ל את הביקורת על הפרסום אמש כי קיבלה 300 אלף שקל לחודש כריטיינר מרשת מגה. " זה שכר הגון עבור עבודת היעוץ שנתתי, ואף למטה מהמקובל בתחום. אם הייתי גבר ולא אישה יפה אף אחד לא היה מצייץ", אמרה שטרית. "הכנסנו צוות של 20 איש על כל חשבון כזה והשקענו הרבה כדי להיקרא הצוות של מגה".

שטרית כעסה כשנשאלה על תפקוד מגה. "אני לא דירקטורית ולא מנהלת, אני בעלת מקצוע שנותנת שירותים. הניסיון לקשור אותי לכישלון של מגה? נו באמת", אמרה שטרית. שטרית אף טענה כי קופחה לעומת מקאן בקשר עם מגה בגלל הקשרים בינה לבין דודי ויסמן. "לא קיבלתי שקל מעל מה שמגיע לי עבדנו קשה ורצינו להצטיין כי אנחנו קטנים. כל הפעילות הדיגיטלית של מגה זה אנחנו הפקנו 40 מודעות בחודש. אני טובה מאוד בעבודה שלי".

אתמול נחשף בערוץ 2 כי שטרית קיבלה תשלום חודשי קבוע של כ-300 אלף שקלים כששימשה אשת יחסי הציבור של מגה. חישוב הסכומים שהוענקו לה מעלה כי שטרית קיבלה למעלה מ-3 מיליון שקלים וחצי בשנה, וב-4 שנים וחצי קיבלה כ-18 מיליון שקלים. שטרית מכחישה שהסכום שקיבלה היה עבור יחסי ציבור וטוענת שמרבית הסכומים הועברו לספקי משנה ושירותי דפוס - בין היתר עבור הפקת חוברות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully