וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמצא האקס פקטור: פרימנטל-מדיה רוכשת את אבוט המאירי

21.1.2016 / 11:32

שוב עסקת רכש בינלאומית של גוף ישראלי: ענקית ההפקות האירופאית הפועלת ב-29 מדינות רכשה 51 ממניות החברה הישראלית. גיא המאירי ואיתן אבוט ימשיכו לשמש כמנכ"לים

גיא המאירי ואיתן אבוט. אבנר צרפתי
אייל נבו, מערכת וואלה! NEWS
גיא המאירי ואיתן אבוט/מערכת וואלה! NEWS, אבנר צרפתי אייל נבו
שוק ההפקות והשידורים בשנים האחרונות מתבסס על מיזוגים ורכישות בעולם כולו. בשנה האחרונה התמזגו בין היתר שתי חברות הענק אנדמול ושיין. בישראל רכשה אנדמול לפני כשלוש שנים את חברת ההפקות המקומית קופרמן

ענקית התוכן האירופאית פרימנטל מדיה רוכשת את חברת ההפקות הישראלית "אבוט המאירי". החברה חתמה על הסכם לרכישת 51 אחוזים ממניות חברת ההפקה הישראלית. על פי ההסכם איתן אבוט וגיא המאירי ימשיכו לכהן כמנכ"לים והחברה תמשיך להיקרא באותו השם. פרימנטל מדיה הפועלת ב-29 מדינות, היא אחת מחברות ההפקה ופיתוח הפורמטים הגדולות בעולם, בהם "אמריקן איידול", "אקס פקטור" ו"America's Got Talent".

"אבוט המאירי" בבעלות איתן אבוט וגיא המאירי הוקמה לפני כעשור, שבמהלכו הפיקה את "אקס פקטור", "הישרדות" "המירוץ למליון", "היפה והחנון" ו"הרווק". כמו כן, מפיקה החברה את "אמזונס" עבור קשת.

שוק ההפקות והשידורים בשנים האחרונות מתבסס על מיזוגים ורכישות בעולם כולו. בשנה האחרונה התמזגו בין היתר שתי חברות הענק אנדמול ושיין. בישראל רכשה אנדמול לפני כשלוש שנים את חברת ההפקות המקומית קופרמן. החברה הבינלאומית רכשה מ-50% ממניות החברה הישראלית ובכך היא מחזיקה בשליטה. אנדמול, גם היא ענקית בינלאומית, פועלת ביותר מ-30 מדינות.

סנגיטה דיסאיי, COO של קבוצת פרימנטל מדיה ו-CEO של מדינות השווקים המתפתחים, מסרה: "ישראל היא שוק מאד יצירתי והרכישה הזו מספקת לנו הזדמנויות רבות לשיתוף פעולה מקומי".

איתן אבוט וגיא המאירי מסרו: "אנו שמחים לקראת האפשרויות האמנותיות והמסחריות, שמספקת לנו החבירה לפרימנטל מדיה ובטוחים שהמהלך יוביל לצמיחה והתרחבות הדדית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully