וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איילה חסון: "יש במדינה מקושרים ומקומבנים ויש להם תעריף מיוחד"

דב גיל-הר

21.1.2016 / 18:33

מגישת "שישי", העומדת מאחורי תחקיר גל בק ז"ל יחד עם יפעת גליק, תוקפת בשיחה עם וואלה ברנז'ה את החלטת הפרקליטות לסגור את התיק: "אני עובדת במשטרה? אני מפרסמת מה שעומד במבחן תביעת הדיבה". על אשכנזי: "בפוליטיקה יחכו לו הכרישים האמיתיים". ראיון באולפן וואלה!NEWS

צילום: דוד קורן עריכה: ניר חן

העיתונאית איילה חסון, שחשפה את פרשת דריסת הנער גל בק בערוץ 1 והביאה לפתיחת התיק מחדש, התייחסה לסגירתו היום (חמישי) בידי הפרקליטות. "תוך שבועיים סגרו תיק שנהרג בו נער תמים ומקסים. למה לא בדיוק בודקים מה קרה שם לפני עשר שנים?", אמרה. "מי החליט, מי השפיע, מי בחש? אין דבר כזה שסוגרים תיק אחרי שבועיים". כמו כן, חסון התייחסה לסוגיית השכרות של הנהגת הפוגעת. "נכון שהבדיקה היום היא לא רלוונטית. עבודה עיתונאית היא לא תיק פלילי, אבל בסטנדרט שלי".

בהמשך סיפרה כי לאחר הפרסום ניסו גורמים משפטיים לשמור על איפוק. "עקבות הפרסום אמרה לי שופטת רצינית שרות דוד עברה טראומה ולא צריך לעורר שדים נוספים. העובדה המרה והקשה היא שיכולים לכתוב מה שרוצים על הדוחות, אבל לא יכולים לומר שהיה כאן תחקיר רציני על למה נסגר התיק", אמרה. "יש במדינה מקושרים ומקומבנים ולהם יש תעריף מיוחד והתייחסות מיוחדת - ויש את האחרים".

על סגירת התיק נגד הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי בפרשת הרפז, אמרה כי הוא "אסף תחמושת על שר בטחון ועל אלוף פיקוד". "לא התפקיד שלי להכריע מי יעמוד לדין", אמרה. "כמו שהיועץ המשפטי לא יכול להגיד שעיתונאי צריך להביא ראיות. מה אני, עובדת במשטרה? אני מפרסמת מה שעומד במבחן תביעת הדיבה. הוא יכול לאתגר את הרצוג וכחלון, יכול לאתגר כל אחד ולא רק נתניהו. בפוליטיקה יחכו לו הכרישים האמיתיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully