וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס ישב מול המסך וגילה שהוא מובהל לבית החולים

25.1.2016 / 14:25

גורמים בסביבתו של פרס ביקרו את האופן בו דלף לכתבי הבריאות מידע שזרע בהלה גם בקרב משפחתו הקרובה של נשיא המדינה לשעבר. כעת, כך נודע לוואלה ברנז'ה, בודקים במד"א כיצד אירע הדבר

שמעון פרס היום בעת שחרורו מבית החולים שיבא. ניב אהרונסון
שמעון פרס משתחרר מבית החולים/ניב אהרונסון

במד"א בודקים כיצד דיווחו כלי התקשורת על כך ששמעון פרס מובהל לבית החולים, זאת בזמן שישב בביתו והמתין לפרמדיק. אתמול (ראשון) בשעות הערב, דיווחו כלי התקשורת השונים בדרמטיות כי הנשיא ה-9 של מדינת ישראל שמעון פרס חש ברע, זאת לאחר שהתלונן על לחצים בחזה. לאחר כמה דקות המשיכו ועדכנו כי הוא מובהל לבית החולים.

אלא שבאותן דקות פרס עצמו ישב בסלון ביתו מול הטלוויזיה. כך, כשהוא ממתין לפרמדיק של מד"א שיבדוק האם בכלל יש לפנותו, התעדכן בנוגע למצבו הרפואי. גם ילדיו של פרס נדהמו לגלות באמצעות התקשורת כי אביהם הוחש לבית החולים.

הדרמה סביב פרס, מתברר, החלה מיד לאחר שחש בלחץ קטן בחזה ואנשיו התקשרו לפרמדיק של מד"א. אלא שעוד לפני שהפרמדיק הגיע לביתו של פרס לצורך בדיקת אק"ג, העיתונאים הציפו את אנשי הנשיא בפניות ומיהרו לעדכן את הצופים והקוראים בנוגע להתפתחות במצבו של ראש הממשלה והנשיא לשעבר. הדוברת של פרס איילת פריש ניסתה לעצור את הדיווחים וביקשה להמתין להודעה מסודרת או לפחות עד שהפרמדיק יגיע לביתו של פרס, אבל ללא הצלחה.

את צפירות ההרגעה השמיעו הכתבים מאוחר יותר, וכמה שעות לאחר הדיווחים הדרמטיים, הבהיר חתנו ורופאו של פרס פרופ' רפי ולדן, כי "בניגוד למה שפורסם בכלי התקשורת, לא היו לו שום כאבים בחזה, אלא תחושה של אי נוחות".

במקביל להודעות ההרגעה המבהירות מה מצבו של פרס, אנשיו פנו למד"א בדרישה לבדוק כיצד מיד לאחר הפנייה התקשורת עודכנה, עוד לפני שהמטופל עצמו ובני משפחתו קיבלו הבהרות בנוגע למצבו הרפואי. גורמים בסביבתו של פרס ציינו כי הביקורת שלהם אינה מופנית לתקשורת וכי אין ספק שהם מחויבים לדווח על מצבו של פרס, אולם עיקר טענותיהם הן על האופן שבו נמסר המידע לכתבים, שזרע בהלה גם בקרב משפחתו הקרובה של פרס.

טרם התקבלה תגובת מד"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully