וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלעד שלמור: סולקתי מטקס משום שביקשתי להפנות שאלות לשר ארדן

28.1.2016 / 14:15

כתב חדשות 2 טוען כי סולק מטקס בהשתתפות השר לביטחון פנים ובכירי המשטרה לאחר שביקש להפנות שאלות, כיממה לאחר שנחשף "מחדל הבריחה" של המחבל נשאת מלחם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סולק בנימוס. גלעד שלמור/מערכת וואלה!, צילום מסך

כתב הפלילים של חדשות 2 גלעד שלמור טוען כי סולק מטקס בהשתתפות בכירי המשטרה, רק משום שביקש להפנות שאלות לשר לביטחון פנים גלעד ארדן, שככל הנראה העדיף שלא להתייחס לשאלות הנוגעות למחדל בדרך ללכידתו של המחבל נשאת מלחם.

הבוקר נערך טקס הענקת דרגה וכתב מינוי לראש אגף תמיכה לוגיסטית, בהשתתפות השר ארדן, מפכ"ל המשטרה רוני אלשיך ובכירי המשטרה. משום שהטקס נערך בלשכת השר בתל אביב, נמסר מראש לעיתונאים כי לא יהיה ניתן להכניס צלמים מכל כלי התקשורת וכי את האירוע יתעדו צלם אחד מכל מדיום - טלוויזיה, עיתונות ואינטרנט, שיעבירו את החומרים לכל המערכות. יחד עם זאת, דבר לא נמסר בנוגע לנוכחות כתבים ובשלב שבו שלמור ביקש להפנות שאלות לשר הוא התבקש לצאת בנימוק שאת החומרים אמורה חברת החדשות לקבל מערוץ 1.

"כתבים הוזמנו להגיע לאירוע. בשלב מסוים דוברת השר לביטחון פנים טל ימין וולבוביץ' ניגשה אלי וביקשה ממני לא לשאול שאלות", טוען שלמור ומוסיף כי נאסר עליו להפנות ששאלות מחשש שיבקש התייחסות לפרסומים שלפיהם מחבל זוהה על ידי שתי צעירות כבר ביום הפיגוע שדיווחו על כך למוקד 100 אבל לא זכו לכל מענה.

"הבהרתי לדוברת שאני חייב לשאול שאלות כי זהו תפקידי", ממשיך שלמור, "היא נכנסה לחדר פנימי, שם התייעצה עם השר ולאחר כמה דקות שבה וביקשה ממני לצאת החוצה ולעזוב את המקום. עשתה את זה באדיבות ובנימוס. היא הסבירה שהשר אמר כי נקבע פול בין כלי התקשורת, אבל הפול היה בעניין המצלמות ולא בעניין הכתבים".

דוברת השר טל ימין וולבוביץ' סירבה להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully